2 may 2015

nie umiem pisać prozy cd2

18.09.12r.
 
„Lekarz powiedział, że mam guzki mózgu w okolicach móżdżku.” W odpowiedzi na tego SMS-a K. M. oddzwoniła natychmiast, chociaż było dość późno.
 
 - Ty zrobisz wszystko, żeby zwrócić na siebie uwagę – Powiedziała przyjaciółka, będąc przekonaną, że żartuję.
 
  - Serio, zrobili mi tomograf i taka diagnoza. Mają mnie z samego rana wysłać do Szczecina. Na razie zostaję na oddziale, ale przespanej nocy się nie spodziewam – Nie mogłam przestać płakać.
 
 - Dobra. Ja będę mówić, bo widzę, że u ciebie z tym chwilowo nie najlepiej. Mój tata był już we wszystkich możliwych szpitalach w Anglii, więc ci lekarze, którzy będą cię operować pewnie otwierali też jego. Koniecznie zachowaj troszkę morfiny, to dobre ścierwo jest. I najważniejsze, uprzedź ich, że jak ci otworzą głowę, to tam jest straszny bałagan, żeby mogli się wszystkiego spodziewać.
 
Śmiałam się. Nie tylko się uspokoiłam, ale szczerze się śmiałam. Pielęgniarka, która podłączała mi kroplówkę starała się ukryć zdezorientowanie lub zrzuciła na ciężki stan .
 - Kocham cię i przepraszam, że cię obudziłam. Nie chciałam, abyś się zdenerwowała, ale musiałam usłyszeć twój  głos.- Naprawdę byłam już spokojniejsza. Bałam się, ale jakoś mniej albo inaczej.
 

  - A teraz idź spać, dobrze? I pisz mi SMS-y, bo chcę być na bieżąco. – K. M. zawsze dawała mi siłę. Beczka soli i te sprawy lub chociaż zdany egzamin, któremu nie chciałam jej poddawać.

* Proszę mi powiedzieć czy te teksty stanowią  ciąg? 


number of comments: 9 | rating: 2 |  more 

alt art,  

jeżeli zgodziliśmy się, że w głowie straszny bałagan; skoro nic tak nie wkurza, jak perfekcyjna pani domu, to skąd postulat, żeby był ciąg; nie zastanawiaj się nad takimi drobnostkami, tylko pisz dalej..

report |

Nesca,  

Moim założeniem jest żeby się czytało jako ciąg, większą całość

report |

alt art,  

czyta się; później popracuje się nad redakcją; ona wieczna jak step..

report |

Nesca,  

Właśnie po to wklejam, aby otrzymać wskazówki na temat redakcji :*

report |

alt art,  

a pisałaś: nie mów mi, jak mam pisać, chyba, że z kajdankami..

report |

Nesca,  

"robić", poza tym ja wiem, co, ale jak...

report |

alt art,  

żartowałem..

report |

Nesca,  

Tak czy inaczej, wiesz o co mi chodzi.

report |

xyz,  

przeczytano;

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1