Prose

baltazar gąbka
PROFILE About me Prose (1)


1 december 2014

Zęby w dupie

Wstałem na lekkim kacu i zły byłem na swoją mordę.

(Sto czterdzieści kilometrów stąd, w Bieszczadach mróz odbierał drzewom ostatnie liście, lecz byłem pewien, że spadnie śnieg i wszystko przysypie. )

Na żywo dziewczyna była ładniejsza niż na fotkach z face booka, lecz nie to wydawało się najważniejsze. Szukała faceta o dobrym sercu, bez strzeżonej  posesji i doktoratu – kurwa mac! To może ja! - Pomyślałem.  Ponad miesięczna korespondencja, wypełniona metaforami i zdrobnieniami, które nie bardzo nadają się do używania na dystans, utwierdziły mnie w tym przekonaniu. W przekonaniu, że trzydziestoletnia Sekretarka medyczna z pracowni  USG, że to ona, że nosi w sobie samotność jak kamien w kieszeni, taki sam kamień jak mój.

Do zamieszczenia ogłoszenia w rubryce matrymonialnej namawiał mnie kolega. Darek, człowiek z procesorem w głowie zamiast mózgu. Szukanie Partnera na Internecie uważał za zupełnie normalną i nowoczesną formę rykowiska. –To już nie te czasy, kiedy zakompleksione stare panny i starsi kawalerowie ogłaszali się w gazetach. Teraz ludzie robią kariery i nie mają czasu na potańcówki, do tego żeby się poznac jest Internet. – mawiał. Nie zgadzałem się z poglądem Darka. Odpowiadałem mu, że to raczej szrot, rynek wtórny, dom publiczny, albo… poczekalnia domu samotnej starości.  

Następnego dnia napisałem ogłoszenie. Napisane na motywach kilkunastu przeczytanych ogłoszeń, miało przekazywac  treśc:  W czasach, kiedy wszystkie dziewczyny skończyły marketing i chcą miec dwuczłonowe nazwiska, a rolnicy szukają żon w telewizji, zastanawiałem się: może tutaj ? Zatem, jestem inteligentny i wysportowany, a co miesiąc po dziesiątym - niezależny finansowo. Mam kilka pasji, które staram się rozwijac, co według powszechnego poglądu, czyni mnie człowiekiem wartościowym. Jestem oszczędny
i szanuję zieleń. Szukam kobiety, która ma powyższe wartości tam gdzie mr. Zoob zęby.

Miała na imię Wiktoria i była szczupłą blondynką. Tyle było widac na zdęciu, które przesłała mailem. Odpowiedziałem moją podobizną, nie przestała pisac, więc pomyślałem, że nie jest źle.



other prose: Zęby w dupie,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1