Prose

Akne
PROFILE About me Friends (4) Prose (7)


5 december 2012

POCZĄTEK KOŃCA

Czy koniec jest początkiem, a początek końcem...? Czy odpowiedź na to pytanie prowadzi do rozwiązań godnych Człowieczeństwa? Bo czyż nie śmierć jest rozwiązaniem, ale też obrazem całego życia... ale czy pochylając się nad płytą nagrobną nie nasuwają się myśli o własnym końcu? Nie o cudzym, nie o końcu kogoś, kto już go przeżył, kto ogrzewany ciepłem latarenki zwanej zniczem głucho milczy...
Taki i taki, żył i umarł. Basta. Koniec końców, nie obracamy się w proch, ale to proch obraca nas w nicość. Stajemy się płytami na cmentarzach. I nic nas nie różnicuje. Bo czy to marmur, czy zwykły kamień, nadal głosu już nie mamy... smutne, ale prawdziwe. Dlatego godność życia jest miarą człowieka....


number of comments: 3 | rating: 10 |  more 

ApisTaur,  

słuchałem martwych z płyt*/ jak wciąż śpiewają/ tak więc choć nie żyją/ jakiś tam głos mają/ ;)/ ( *nie o grobowe chodzi a winylowe)/;)

report |

alt art,  

ślady nasze zostawimy; choćby w kurzu i popiele; niestrudzeni przyjdą tu, w ich czytaniu tropiciele..

report |

Akne,  

i choć martwi tak jakby żywi... bo życie słowem nazwane, słowem się również kończy...

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1