19 november 2014

19 november 2014, wednesday ( pozew )

…  i przysięgam Wysoki Sądzie , że w tym  ”rozklekotanym ”, bezładnym i oszukańczym państwie co nawet wybory potrafią spieprzyć podatków nie zapłacę. A Wysoki Sąd upraszam o rozstrzygnięcie mojego sporu z Urzędem Skarbowym w czasie dłuższym niż 22 lata. Później obiecuję się odwoływać aż do sądu ostatecznego. Ponadto przysięgam, że tych z którymi mam się rozliczać to ja nie wybierałem, a tak w ogóle, to nie słyszałem żeby ktokolwiek na nich głosował, a teraz to właśnie oni znowu chcą mojej kaski.


Slawrys,  

no i tak walić prawdą po oczach? co to da? mnie zrobili przestępcą skarbowym bo z uszkodzonymi kręgami nikt mnie nie zatrudni legalnie ... i jestem winien przeszkadzania urzędnikom :)))

report |

mua,  

winien jak nic ;))) Ostatnio POpeliniarze sie chwalili, ze " wycięli w pień " około 2 milionów rencistów idanymi zbilizyli sie do danych unijnych - tez mi powód do chwały

report |

Slawrys,  

a ja se myślę co te nawiedzone tak się wściekają ... a to odgórne dyrektywy miały ... mi nawet po operacji kręgosłupa renty rehabilitacyjnej nie dali .. zaraz wykreślili i mam się powiesić .... nie ma jak nierząd za rządzenie się weźmie :))) czuje że jeszcze lepsze przekręty będą robić :)))

report |

Aśćka,  

ja po mału wycofuję się do dziupli, a wszystkiemu winne no kto no kto?

report |

mua,  

ża sama ??

report |

Wieśniak M,  

może to dla państwa fraszka/ lecz ja postawiłem na wyborach...ptaszka;)

report |

bosonoga,  

"podatków nie zapłacę" - ryzykowne :) Przyślą Ci komornika :) Pozdrawiam, mua :)

report |

mua,  

o kruca ;))) to taki nik z komory ?? ;))

report |

doremi,  

pozew uzasadniony, ale nie zostanie rozpatrzony :)

report |

mua,  

i to jest właśnie ten wkurzający problem :( ni ma demokracji w tej pajdokracji ;))) dzięki

report |

doremi,  

ech z demokracją różnie bywa, za dużo wody, deszcz ja rozmywa :)

report |

mua,  

ostatnio to nawet podmywa, że siem błoto osuwa zez tych stoków ;)) oby nas nie zatopilo

report |

doremi,  

w PKW zdziczałe miny, chyba z tego nie wybrnimy :)

report |

mua,  

a to dziwne ? Sędziowie " co jeszcze nie zawiśli " heheh, są wybrani jeszcze przez Jaruzelskiego, i nie przystaja do obecnych czasów. Ktoś dziś sie zastanawiał, że jeśli nie będzie zmian i wzrostu zaufania ludzi do państwa, to co będzie po następnych wyborach ?? Obecnie przed jaśnie komisją protestowało z 700 osób po nastepnych ponoć moze byc kilkadziesiąt tysiecy ;)))

report |

e.,  

Najgorsze to są nieodśnieżone chodniki. Granda psze Pana, Granda w biały dzień., i to mnie pieni. O!

report |

mua,  

aaaallle no płacić państwiniuniuniuniuniu i urzędniczuniuniom trzeba :(. Inaczej jak zauważyła Bosonóżka komornik :((. A w Czechach i na Słowacji podatek jest 15 i ZUSik tańszy :))))))))))))))))) Niedługo jedynymi płacącymi sami na siebie , czyli na " państwo " w tym kraju będą urzednicy , aaalleee to kuźwa już siem zaczyna robić jaśnie Państwo heheh, takie trochę i nie moje :((

report |

zuzanna809,  

... państwo... ono nigdy nie będzie normalne. Nami zawsze rządzą ludzie, których słabości trudno pojąć... A może to dlatego, że nikt mądry nie pcha się do władzy? A jak już, to też musi zgłupieć, żeby się utrzymać? Nie wiem... Dywaguję dyletancko....

report |

mua,  

racja ;)) szkoda słów

report |

piórko,  

A już myślałam, ze góra tydzień i zapomną heh a tu nadal wrze. Jak to w polityce dobrze czy źle byleby gadali. Pozdrawiam :))

report |

mua,  

;)))) pozdrawiam i ja

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1