28 february 2014

28 february 2014, friday ( nieciekawe )

" Bomba genetyczna - współczesna broń potrafiąca zdziesiątkować całe kontynenty "

  " Ostatnio coraz częściej pojawiają się informacje wskazujące na to, że istnieje rodzaj broni, która działa tylko na daną rasę. Po raz pierwszy doniesienia takie pojawiły się już w latach 80 tych ubiegłego wieku. Eksperymenty takie rozpoczęli wtedy rzekomo biali mieszkańcy RPA pragnący pozbyć się swoich czarnych obywateli.
Eksperymenty z RPA miały na celu przetestowanie substancji, która powodowałaby wyłączenie niektórych genów, co miało prowadzić do ciężkich chorób i w konsekwencji redukcji niechcianej populacji. Według relacji naocznych świadków w specjalnych laboratoriach pod pozorem eksperymentów medycznych, ludzi o ciemnym kolorze skóry karmiono zanieczyszczoną kukurydzą i oferowano piwo, do którego dodawano substancji, które miały eliminować konkretne geny.
Jak wynika z dostępnych informacji program testowy został zatrzymany, bo okazało się, że ze względu na niejednorodność genetyczną, nowa broń zagrażała również białym. Istniało po prostu realne ryzyko, że zabójca genów wymknie się spod kontroli i zacznie zabijać wszystkich.
Można oczywiście wierzyć w to, że nikt poza RPA nie prowadził takich eksperymentów, ale niestety fakty wskazują na coś innego. Niektórzy twierdza, że dowodem na stosowanie broni genetycznej była dziwna epidemia SARS, która wybuchła w Chinach w listopadzie 2002 roku. W jej wyniku śmierć poniosło 813 osób w tym 770 Chińczyków.
Wirus powodował objawy przypominające zapalenie płuc, ale żaden ze znanych leków nie pomagał. Nikt do dzisiaj nie wie skąd pojawił się wirus i mimo, że rozprzestrzenił się na cały świat stanowił zagrożenie głównie dla Chińczyków. Może to stanowić dowód na to, że był to jakiś rodzaj testu udoskonalonej broni wymierzonej w jedną grupę etniczną.
Jeśli ta śmiercionośna biotechnologiczna broń jest rozwijana od lat należy się spodziewać znacznego postępu w zakresie jej skuteczności. Mimo, że oficjalnie działające konwencje międzynarodowe zabraniają prac nad tego typu "genetycznymi bombami" to wielu ekspertów uważa, że takie badania są prowadzone do dzisiaj tylko bywają kamuflowane, jako eksperymenty medyczne.
Przełomowe może być odkrycie amerykańskich naukowców, którzy już w 1998 roku udowodnili, że można dokonać sztucznej ingerencji w łańcuch RNA wprowadzając go do ciała człowieka. Cząsteczka ta może niszczyć predefiniowane kombinacje genów. Innymi słowy możliwe byłoby wręcz wyłączenie procesów życiowych ewentualnych ofiar.
Zabójcza cząsteczka po znalezieniu się w organizmie mogłaby dopisywać lub zmieniać części kodu genetycznego, co prowadziłoby do powstawania raka, cukrzycy, czy innych nieuleczalnych chorób. Oficjalnie badania takie są prowadzone, aby je leczyć, ale technologia taka pozwala redukować niepożądaną populację ludzką w sposób wręcz niezauważalny.
Coraz częściej padają sugestie, ze taką broń wstrzykuje się ludziom pod pozorem rzekomych szczepień ochronnych. Można sobie to łatwo wyobrazić, że technologia taka mogłaby być użyta w celu redukcji populacji, nawet jeśli nie bezpośrednio wywołując ciężkie choroby to na przykład wpływając na płodność przyszłych pokoleń.
Mimo, że taki technologiczny holokaust jest możliwy do przeprowadzenia nikt na ten temat nie dyskutuje. Pojawiające się co jakiś czas głosy wskazujące na to, że epidemia chorób onkologicznych jest przez kogoś implementowana nie są traktowane z należytą uwagą, a osoby wskazujące na taką możliwość otrzymują domyślnie łatki oszołomów. Jednak prędzej czy później większość teorii uważanych za spiskowe okazuje się realnymi. Oby w przypadku takiej cichej, niewidocznej broni genetycznej, nie okazało się podobnie. "

Źródło artykułu: zmianynaziemi.pl 

... I cóż jest to GMO i chemitrals ??? .... nieciekawe - motylki i pszczółki  ważniejsze = póki są .


Aśćka,  

Drogi Tua:), słyszałam o tym, ja nie wiem czy doczekam jutra, mam bliższą perspektywę:):):) dlatego przepraszam ludzi przed Zachodem Słońca i nie straszne mi Bomby Biologiczne - "Michale" :):):)

report |

mua,  

Aścka - ja wiem, ze nieciekawe;)), aaaaleee wiele osób jeszcze "śpi " . Mało kto zapewne wie, że w " Instytucie Ziemniaka " zanim sklonowano sławną owcę Molly sklonowano kozę ( rozmawiałem z osobą, która prz tym pracowała ). A na WAT 'cie bardzo zaawansowane są prace nad baterią do nano robotów ( równiez osobiście z ta osoba rozmaiwiałem ) ;) , a na You Tube można znaleźć wywiady z naukowcami zadziwionymi opadami ( które moga powodować m.in raka ) a powodowanymi przez "dziwne " substancje ropylane przez samoloty - tzw. chemitrals .... nieciekawe wiem ;))

report |

Aśćka,  

ciekawe, ja już po rostu nie mam do tego siły, staram się uwazać na sople - zimą, wirusy - wiosną, szerszenie i odwodnienie - latem, przerost romantyzmu - jesienią:)

report |

mua,  

jasne - przecie napisałem = cieszmy siem motylkamy , póki som ;))

report |

Krzysztof Konrad Kurc,  

Taaa.....zawijamy się w prześcieradło i czołgamy na cmentarz zanim zaczną z nas odzyskiwać wodę.

report |

mua,  

;)) coś jest na rzeczy w tym obrazie ...dzięki i pozdro ;))

report |

Jaga,  

Mua, ja zawsze powtarzam, ludzie, ludziom zgotowali ten los i wcale nie przesadzam, chyba, że na rabatkach ;) Póki co, cieszę się chwilą, cóż tam moje choroby, wobec choroby świata, a na pokrzepienie, pszczółki, dopóki są ;))

report |

mua,  

;) rozumiem

report |

Wieśniak M,  

gdy wyginą wszyscy ludzie// świat pogrąży nam się w brudzie/ kto posprząta, pozamiata?/ świat się nie zgodzi- nie ma bata!;)))

report |

mua,  

ta , żeby " coś się działo " musi być obserwtor " . W fizyce kwantowej juz sam obserwator ma wpływ na wynik doświadczenia ( to dowiedziene naukowo ) ...a swoją droga kosmos i wszechświat saw nas ... nie ma nas nie ma wszechświata ;))

report |

Wieśniak M,  

i to jest znaszego punktu widzenia słuszna koncepcja:))).nasze zainteresowanie wszechświatem skończy się na ostatnich fajerwerkach;))

report |

mua,  

ta ... http://www.youtube.com/watch?v=yDxHqQqMex0 to najbardziej zdumiewający fakt o wszechświecie

report |

mua,  

;) Padme , to proste = jak nie ma świadomego obserwatora...to skąd wiemy, czy i lubżze istnieje ???.... to byt tworzy swiadomośś lub tam łodwrotnie = jak kto woli ;) (to taki ładny zbyt, ze jak zwykle odbyt )

report |

mua,  

( no ależ mie menczysz z samego rana ;) , a juz miałem zakładać druga skarpetkę - a już ) ... a skądże... tylko jak nie ma swiadomego obserwatora, który twierdzi, że Coś jest to skad wiemy że to Coś jest?? i czy Coś wie, że jest ?? i czy jest ?? wtedy mozemy dywagować

report |

mua,  

jest - na nodze ;)).. tera spodenki i sru na ryneczek

report |

mua,  

no od mydła do powidła = a ide z tatą jako tragarz ;) - tata o kulach jako uczony wydawca kaski heheh

report |

mua,  

a dzienkujem wszyscy sześciu ... póki co pada deszcz

report |

mua,  

no coś tam słyszałem o fizyce kwantowej ....a wiec to w którą stronę mam dmuchać ??

report |

mua,  

hm ... tylko któraż to ach któraż ta pierwsza ??

report |

jeśli tylko,  

o kurde..

report |

mua,  

ano

report |

ApisTaur,  

jesteśmy jednym wielkim eksperymentem / gdzie dociekliwych / mianuje sie paranoikami / a resztę jako trzodę / eugenika nas dotyka //:(

report |

mua,  

a H1N1 snowa w Polsce i jeszcze ma być susza :(

report |

mua,  

icoraz " fajniej " http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/afrykanski;pomor;swin;w;polsce;bedzie;interwencyjny;skup;wieprzowiny,143,0,1493647.html

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1