20 december 2012

20 december 2012, thursday ( ... )

Tylko głupiec zmienia innych na wzór swój i podobieństwo swoje, mądry - daje wskazówki i szeroką przestrzeń na rozwinięcie skrzydeł, na odejście własną drogą.


Magdala,  

do tego trzeba dojrzeć, albo być skopanym prze życie. wracają proporcje :* :)

report |

filo,  

to dobrze? :*

report |

AS,  

zacna Filo, zasiadłem do napisania kolejnego odcinka szatańskich wersetów i stwierdziłem, że zgrzeszyłem prozą myślą i uczynkiem tylko dlatego, żeby moje hehe:D wiersze stały się bardziej zrozumiałe... wstawiłem w dziale "poezja" tekst pt "czwarta"; ciekawym Twojego komentarza; cienie obiektów czterowymiarowych są oczywiście trójwymiarowe, ale zasadnicze pytanie brzmi: w jakim świetle? czy światłu także możemy przypisać wymiarowość (światło czterowymiarowe), czy też ma ono właściwość rozchodzenia się w dowolnej liczbie wymiarów? za pierwszą hipotezą przemawia fakt, że Słońce może być bryłą czterowymiarową (my postrzegamy jedynie trzy z nich), ale jakie światło emituje takie Słońce w naszą rzeczywistość? okazuje się, że łatwiej wyobrazić sobie czterowymiarowy świat, niż czterowymiarowe światło... narazie tonę w przemyśleniach, a Ciebie zapraszam do "czwartej", pozdrawiam:)

report |

filo,  

chyba się wyminęliśmy, zabieram na razie ze sobą :)

report |

doremi,  

intrygujące :)

report |

filo,  

dlaczego?

report |

Wieśniak M,  

mądry człowiek ofiarował czasowi wskazówki aby wiedział w którą stronę ma się obracać:))

report |

filo,  

a czas i tak ma swoje strzałki ;)

report |

alt art,  

jeśli ktokolwiek zacznie wychodzić w samych sandałach i fedorze naślę na niego straż miejską..

report |

filo,  

i to właściwe podejście :D

report |

alt art,  

obywatelskie..

report |

filo,  

hahahahaha tysz prowda

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1