6 november 2016

6 november 2016, sunday ( Peron )

Całkowicie, niespodziewanie zrodziła się pewna przyjaźń, ale niie taka z nazwy, tylko ta prawdziwa. Jeśli można powiedzieć, że znalazło się drugą połowę do kochania, to ja znalazłam moją drugą połowę do przyjaźnienia się. Bratnia dusza, ale niestety płci męskiej czyli przeciwnie do mnie. Jeszcze dawno temu wydawało mi się, że nie jest to żadną przeszkodą, dziś wiem, że dla Niego jest, to nie do przeskoczenia. Pękło mi serce, straciłam przyjaciela, taki mój skarb, opuścił mnie, bardzo Tęsknię i dużo bym dała za krótką rozmowę, nawet jeśli miało by być, to pożegnanie. Według Niego, chyba nawet na, to sobie nie zasłużyłam.


number of comments: 13 | rating: 3 |  more 

jeśli tylko,  

czy przyjażń może być nieodwzajemniona?

report |

jeśli tylko,  

może to raczej - fascynacja?

report |

szaloonaM,  

No, właśnie czy przyjaźń może być nieodwzajemniona? To świetne pytanie. Wydawało mi się, że jest absolutnie obustronna. Fascynujące było, to jak się dogadywalismy, ale niestety wplątały się w to niebezpieczne uczucia z jego strony... Tylko po, co?

report |

Wiktoria,  

,,Tęsknię i dużo bym dała za krótką rozmowę...", a mnie to wygląda, że i Ciebie dopadły, delikatnie nazywając - zakazane uczucia. Ja bym powalczyła o tę przyjaźń

report |

szaloonaM,  

Moje uczucia do Niego, nie mają nic wspólnego z miłością, nir jestem w Nim zakochana. Ten człowiek wiele dla mnie znaczy, walczyłam długo. Pękło coś jednak we mnie gdy dowiedziałam się, że był w Polsce na kilka dni i nawet nie zadzwonił, tak po p prostu porozmawiać, na co dzień od kilku lat, jest to niemożliwe. Doszłam do wniosku l, że lepiej będzie zapomnieć, o przyszłości e której on jest, tym bardziej, że ewidentnie on mnie w swojej nie chce. Tylko jakoś, nie mogę się z tym pogodzić.

report |

Wiktoria,  

no, ale w przyjaźni dajemy Przyjacielowi wolność...

report |

Wiktoria,  

a jak rozumiesz przyjaźń? przepraszam, że tak pytam, ciekawy temat

report |

szaloonaM,  

Oczywiście, że dajemy wolność, ja to rozumiem. Dla mnie przyjaźń, jest wtedy, kiedy obie strony łączy coś, takiego co sprawia, że przy sobie czujemy się swobodnie, nikogo nie udajasz, akceptujesz wady, kochasz zalety. Jesteś, kiedy Cię potrzebuje, w trudnych sytuacjach życiowych życiowych, przede wszystkim ufasz drugiej osobie i dbacie o siebie. Potrafisz, milczeć bez skrępowania jak i przegadac całą noc, możesz być szczerym i tęsknić za ta drugą osoba...

report |

szaloonaM,  

Ja, po prostu nie rozumiem, dlaczego on przestał się do mnie odzywać. Gdyby wprost nawet napisał wiadomość, że już nie ma ochoty na tą znajomość, było by mi łatwiej zostawić, to za sobą, a tak, to we mnie siedzi, dlatego też tu, to opisałam. Spojrzenie bezstronnych

report |

szaloonaM,  

Osób ma dla mnie znaczenie, bo może ja czegoś nie dostrzegam

report |

Wiktoria,  

Nie znam przyczyny, z powodu której Przyjaciel był przez kilka dni w Polsce. Stawiam na przyjazd do kraju, z racji Wszystkich Świętych. He. No, tak. Święty.... Siódmego stopnia, jak mówi weteran od pieszych pielgrzymek, ks. Zbyszek. No, ale ja o przyczynach, z powodu których można nie wykonać telefonu do Przyjaciółki. Uciążliwe, kilkudniowe dolegliwości żołądkowo-jelitowe, zmęczenie po trudnej podróży, zagraniczny telefon ( jakoś to tak działa: inne strefy telefoniczne, czy cóś w ten deseń) rozładowana bateria w telefonie, awaria telefonu ( ja np. ,, wypasioną komórkę syna, pożyczoną mi wspaniałomyślnie na podróż - przez przeoczenie wyprałam z ciuchem, w którego kieszeni zostawiłam telefon) obecność osób trzecich - w tym słynącej z tendencji do robienia plot: ciotki po siódmej kądzieli, rodzinne zakupy z racji Święta Zmarłych, dojazd na cmentarz i z powrotem, porządkowanie grobów, spotkania okolicznościowe z najbliższymi, rodziną, pomoc w domowych porządkach, wykonywanie niezbędnych, zaległych prac, załatwianie ważnych formalności urzędowych, niekorzystne warunki atmosferyczne, by porozmawiać na balkonie lub podwórku, pakowanie bagaży przed podróżą powrotna za granicę, kąpiel, w dalszym ciągu uporczywe dolegliwości żołądkowo-jelitowe wysuszone po zakropieniu gardło= zero rozmowy. No, bo jak sobie wyobrażasz rozmowę, gdy Przyjaciel ma, bądźmy szczere, potrzebę częstego korzystania z toalety. ... Powodów milczenia może być wiele. I to wcale a wcale nie oznaczają końca Waszej znajomości.

report |

szaloonaM,  

Mój przyjaciel, nie miał za przeproszeniem sraczki. Po prostu nie odezwał się, bo nie chciał, a ja się musze z tym pogodzić

report |

Wiktoria,  

jak się jest mądrzejszą od wróżki, źle się na tym wychodzi. telo w temacie

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1