19 october 2013

18 october 2013, friday ( Granica czy Nirwana? )

chciałbym przekroczyć granicę
tą ostatnią bezpowrotną (?)
aby wreszcie poznać prawdę
czym warte było klękanie


number of comments: 32 | rating: 9 |  more 

Bazyliszek,  

Apisku:)))

report |

ApisTaur,  

Smoku / 'co' warte... / lub- czy warto było klękać /:-)

report |

ApisTaur,  

może po drugiej stronie / tak się niestety stanie / że nieistotne już będzie. / tak zwanej prawdy poznanie? //:-)

report |

Bazyliszek,  

byczku to pytanie, ciesze ze jestes, byczku:))a klekanie no wiesz przy keyboard:))))))

report |

Damian Paradoks,  

a jeśli nie ma tego czegoś po drugiej stronie nawet rozczarowania nie będzie ;)

report |

Bazyliszek,  

who knows:))))

report |

Bazyliszek,  

Apisku juz widze te dni wschody i zachody, a my rozmawiamy:))))

report |

ApisTaur,  

przy 'czarnej dębowej' oczywiście' //:-)

report |

Bazyliszek,  

ty lobuzie jeden oki choc od 30 kat nie tykalem, z Toba, no polewaj:))

report |

ApisTaur,  

to wypijemy wódkę z colą / Ty colę / ja wódkę //;)

report |

Bazyliszek,  

hahaha zawsze mowilem Apis wariat i gdyby ktos nie zrozumial, smok najwiekszym wariatem, byczku warjacie jeden, ciesze ze jestes:)))))

report |

ApisTaur,  

ja tez. Smoku się cieszę ze swojego bycia //:-)

report |

Eva T.,  

Bazyliszku, sluchalam dzisiaj fajnych nutek...no i nie moge sobie przypomniec nazwy, a pasowalyby tutaj :) a o czym Ty tu w ogole piszesz? czuje, ze mi sie nie podoba...

report |

Bazyliszek,  

Evciu ty kochana nutko i zapominalska, Evciu ja tu no tak i inaczej, buz Tobie najwspalniszy notesiku:))))))

report |

Eva T.,  

Bazyliszku, czasami duzo slucham, duzo czytam...i czesto tak z doskoku, bo to i tamto...i nagle metlik w starej glowie ;))) Takie zyczenia, o ktorych tu napisales, po prostu sa dla mnie przerazajace i przypominaja mi osobiste wydarzenia. Moze kiedys o tym do Ciebie napisze...ale juz to kiedys na Trumlu pisalam, u Slawrysa.

report |

Bazyliszek,  

a ja ze cie mily warjacie, nie zmierniaj sie byczku nigdy i wcale, apisku;(((((

report |

ApisTaur,  

za późno na zmiany / to wrosło we mnie jak paznokieć Smoku /:-)

report |

Bazyliszek,  

Evciu ach starucho, Evciu bo na goly,:))) Ty nie masz lat. masz tylko notesik, buz Ci "stara" Evciu:)))))

report |

Eva T.,  

Bazyliszku, doskonale pamietam kiedy mi piedziesiatka na karku ciezko usiadzie ;))) ale to nic, zaczne wreszcie kremiki uzywac, ktore maja magiczna sile i po ich uzyciu kilka Pickel mi na nosie sie pokaze ;)))

report |

Bazyliszek,  

gdy ja cie kopne i gdy za co nazywasz kolnierzyk, byczkiu nie w...aj smoka, z Toba i ta czarna:))))

report |

Bazyliszek,  

hej czarna:)))

report |

Eva T.,  

Starucha Ewa lubi jak Wy chlopcy sie kochacie ;)))

report |

Bazyliszek,  

Evciu Ty kochany lobuzie jeden, tak Evciu, buziak Tobie:))))

report |

Bazyliszek,  

Evciu Evciu a co to 50, to liczby tylko Evciu bylas jestes i bedziesz piekna, no starszna tylko, Evciu, siarka mi sie gotuje;))))))Evciu nie przesadzaj, bo ja juz smokiem, Evciu:)))))))buz starej:)))))

report |

Eva T.,  

no nie rozumiem wszystkiego, ale czy chciales wyrazic, ze jako o 10 latek starszy tylko juz kostkami trzesiesz? ;))) I mnie to tez czeka??? :))) Nie wiem...czasami mi te liczby przeszkadzaja...a tak sie cholernie, glupio urodzilam, ze ciagle mi rok za duzo przypisuja ;D Pamietam jak bylam z moja starsza w ciazy...liczylam juz wtedy, ile bede miala lat, gdy ona bedzie miala 15. no nic, corki trzymaja mnie na biegu i przez nie jestem mloda dziewczyna, ktora nawet je potrafi zaskoczyc...a tak tylko i nawet znajomoscia muzycznych ciekawostek ;)))

report |

Eva T.,  

BBazyliszku, nie odnalazlam tamtej nutki, zostawiam inna :) milego :) http://www.youtube.com/watch?v=s2ZyL1YSImg

report |

Bazyliszek,  

Evciu dziekuje, kazda Twoja nutka i tak piekna:))))))

report |

Bazyliszek,  

Evciu chcialem i Tobie nutke ale cos youtube nie dziala, pisza cos o malpach???????? wiec When I'm 64:))))))))))))

report |

Eva T.,  

o malpach mi jeszcze nigdy nie pisali :))) no nic, poszukalam sama :))) dziekuje, Bazyliszku :))) http://www.youtube.com/watch?v=fDt26gJYVB4

report |

Jaga,  

nie śpiesz się tak z przekraczaniem granic, czas, zanim się dojdzie, niech trwa jak najdłużej, tu można dotknąć, posmakować, tu można się jeszcze nauczyć kochać... :) Bazylku

report |

Darek i Mania,  

jaki nadgorliwy i ciekawy

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1