27 kwietnia 2017

16 kwietnia 2017, niedziela ( Myśli pomieszane, Myśli poplątane (20) )

Zagubiłem się między Dobranoc Selene, a Dzień Dobry Jutrzenko.
 
Dzisiejszej nocy Selene nie jest ubrana w mrok. Spokojnym blaskiem maluje obłoki. Nie zrobię zdjęć, żeby jej nie zawstydzić. Selene posypie srebrnym pyłem ścieżki. Srebrzysty trakt pojawił się z goszczącymi na niebie aksamitnymi nocnymi obłokami. Pójdę aż do chwili, gdy Jutrzenka powita mnie rozświetlonymi kroplami rosy. Pozbieram promienie słoneczne i złowię w dłonie szepty driad. Zagubiłem się między kroplami deszczu. Kiedyś wrócę, a teraz mnie nie ma.


https://www.youtube.com/watch?v=-TkumcgvjpE


alt art,  

niezbadane zakręty; przybłęda Cię pożądanie..

zgłoś |

eyesOFsoul,  

...chciałabym powiedzieć, że też kiedyś wrócę. Że będzie nam dane iść razem. Że nie wytrącimy się sobie z rąk. Że to nie będzie łatwe. Ale my też nie byliśmy zbyt łatwi. Może w końcu zrozumiemy, że życie to chwila. Że trzeba z niej brać wszystko, co najlepsze. A teraz? Żyję w zawieszeniu. Wierzę, że jeszcze tam jesteś. Że piszesz do mnie listy, do których rumienią się moje policzki. Wierzę, że jeszcze się nam zdarzy - być. Jeśli nie w tym życiu, to może w przyszłym. Może spotkamy się później. Z innym bagażem. Z innymi bliznami. I wtedy. Tak, wtedy się zrozumiemy. --- A tak mnie natchnęło. Wybacz.

zgłoś |

Haku Tsuru,  

Wybaczam z całego serca.

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1