5 stycznia 2012

5 stycznia 2012, czwartek ( A Bun in the Oven )

The sweet buns of my childhood....are they still there? My mornings cheered up on days a piece of soft bun replaced the bread, normal breakfast menu. The soft sweet lump of bun often dabbed with butter simply melted in my mouth...what a delightful treat it was! Sometimes a loaf of bun found its way in my school tiffin box to make an interesting menu - bun with aloor dam (potato curry), yet another sweet and salty treat! I can't recollect when this sweet little food ceased to be a part of my food but it can't be less than nearly four decades since I last tasted it. I'm pretty sure even if I find myself and eat one now, it would bring me anything other than disappointment.
 
p.s. A bun in the oven - a phrase meaning "pregnant"



pozostałe dzienniki: 06-01-2012 , 05-01-2012 ,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1