18 kwietnia 2016

18 kwietnia 2016, poniedziałek ( 13. )

"On"
 Zawsze uśmiechnięty, energiczny, nastawiony pozytywnie do wszystkiego. Nie okazuje słabości, zmęczenia, smutku. Nie ma dla niego rzeczy niemożliwych, wszystko jest do zrealizowania. Poświęca się na każdym kroku, łapie życie w swe objęcia i kurczowo je trzyma.  Rozwija siebie, swoją pasje i ma niezwykłe ambicje, pomysł na życie i na wszystko co go otacza. Jest osobą, która potrafi podnieść na duchu, zmienić nastawienie, pomóc, doradzić - może wszystko. 
 Nie potrafi kochać. A może boi się kochać? Jego rany wypełnione są jadowitą nienawiścią, jednak serce pozostało czyste. Otacza je jedynie czarna poszewka, przez którą ciężko się przedostać. Jego serce bije, jest gorące i pełne życzliwości. Gdyby nie te rany... 
 Potrafi sprawić, że kobieta tonie w jego ramionach. Zakłada maskę i otacza ją tęczową bańką. To wszystko trwa w niepewności. Ale jest, ona i on, są rany, jest serce.

"Ona"
 Zawsze wybiera myślami w przyszłość. Nie może znieść swojej przeszłości. Jej serce bije, ale zamiera w każdej niekorzystnej chwili. Boi się i nie możesz się odnaleźć na nowo. Chce, ale nie potrafi. Ślepo biegnie. Układa sobie myśli, życie - a to znów się wali, ona upada, nie ma siły by wstać.
 Ona potrafi kochać, jej miłość jest najwspanialsza, szczera. Jej uczucia potrafią wyleczyć nienawistne rany. Ale nie potrafi wykorzystać w pełni swojej siły. Stara się, jednak czuje się zagubiona. Ale jej serce nie ma czarnej poszewki. Są tylko pozostałości po niej, przykryte niewielką taflą lodu.

"Oni"
Razem - doskonali, zakochani, wierni. Między nimi króluje namiętność. Zapominają o uciekającym przez palce czasie. Kochają się. 
Oni potrafią się pokochać. Oni nie potrafią temu podołać. Oni się boją. 
Oni to jedność, razem.

"Osobno" - są niczym. Tylko wrakiem. Ostygłym żarem. Strachem. Tęsknotą. Zawistną raną. Zmarzniętym sercem. Czarną poszewką. 

"Ona" nie potrafi żyć bez niego, bez jego uwagi. "On" nie potrafi wyobrazić sobie życia z nią, z jej miłością.

"Oni" byliby potęgą. "Oni" - są tylko ludźmi. 
Człowieczeństwo - odbierające "Im" wszystko. Bo przecież nie są "nad-ludźmi". 

 Z A G U B I E N I  




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1