1 listopada 2014

24 października 2014, piątek ( Videopamiętnik 2009 - 2011r )

W trzecią rocznicę rozpoczęcia wielkiej przygody z trzeźwością w tle, opublikowałem drugi już videopamiętnik. 

REMEDIUM 
Opowiadam w nim o okresie największego staczania się na dno upodlenia. To czas gdy moje decyzje i rozwijająca się choroba alkoholowa doprowadziła mnie do stanu w którym samotność i brak nadziei jest bardziej wyczuwalna niż ziemia pod stopami.
Ostatni rozdział to początek nowej, pięknej drogi. Od tamtej chwili życie zmieniło kolory i nabierało powoli piękna. Następny videopamiętnik będzie już opowiadał o drodze na szczyty szczęścia (już zebrałem część materiału). Obiecuję :)
 
Kilka opinii od osób które go już widziały:
„Mocny, pełen symboliki, odważny film”
„jesteś zdecydowanie ekshibicjonistą emocjonalnym”
„Myślałeś o bliskich czy o swoim prawie do obnażania się?”
 
Jeśli masz wolną godzinę czasu i interesuje cię co może dziać się w głowie alkoholika sięgającego dna – zapraszam.
 
http://youtu.be/rCivZCcM0Xk




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1