4 february 2024

4 february 2024, sunday ( Sposób na włosy na posadzce )

Z pewnością zauważyliście, jak ciężko jest usunąć włosy z podłogi, szczególnie, gdy wykonana jest ze śliskiego materiału - mam przez to na myśli kamionkę, marmur, niektóre odmiany płytek ceramicznych albo paneli.

Zawodzą ręczniki, zarówno tradycyjne, jak i papierowe, a także kultowa szczotka - zmiotka. Przynajmniej tak długo, jak zależy nam na perfekcyjnej czystości i porządku. Z ich użyciem możemy wykonać zaledwie pierwszą połowę pracy, to jest usunąć większe i lepiej zbite kępki zarostu bądź włosów, .

Jednak jeśli chcemy doprowadzić posadzkę do idealnego porządku, tj. zrobić wszystko na błysk, usunąć 99.9 per cent niechcianych entities (ang: byty) z podłogi, jest na to jeden, sprawdzony i wypróbowany sposób.

Wystarczy zwilżyć prawą stopę i przejechać nią po posadzce, stojąc na lewej, na wszelki wypadek podtrzymując ręką mebli bądź ściany. (Zamiast tego możemy wykorzystać również gumowe ściereczki.)




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1