10 june 2012

CAT/KOT

Cat, strident, independent by nature yet flourishing by its company; reluctant expresser of thankfulness for the gift of nurturing given without demand, yet appreciative for its presence by periodic, limited display of affection with sole, rational reason: to attract and capture the attention of its host whose presumed want for gratification is justifiably pacified rendering a promulgation of purpose to its continued service as provider without question; server and keeper to not only the basic needs for survival but too, the gilded embellishments expectant and present, to all glorified deities.

Dedicated to my CAT: Smorse

_______________________________________

Kot, ostry, niezależną naturą jeszcze kwitnące przez spółkę; niechętnie expresser z wdzięczności za dar pielęgnowania podane bez popytu, jednak wdzięczni za jego obecność okresowe, wystawiania ograniczonej sympatii z soli, dlatego racjonalne: przyciągnąć i przyciągnąć uwagę jego gospodarza, którego domniemana chcą do zadowolenia jest słusznie spacyfikowane renderowania ogłoszeniu celu jej dalszej eksploatacji jako dostawcy bez pytania; serwerów i opiekun nie tylko do podstawowych potrzeb niezbędnych do przeżycia, ale Także w tej dziedzinie pozłacane ozdoby oczekujący i teraźniejszości, do wszystkich uwielbiony bóstwa .

Dedykowane do mojego kota: Smorse




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1