8 july 2012

8 july 2012, sunday ( rodzic czy kat ? )

Mam dwoje dzieci .Radko je biłam naprawdę częściej  w myślach
bo mi było szkoda i na gadaniu się kończyło .
 Ludzie co się dzieje dlaczego matki zabijają swoje dzieci ? I to często niewinne noworodki,niemowlaki  i starsze .Dramat najczęściej rozgrywa się w czterech scianach matki lub oboje rodzice pastwią się nad dzieckiem a potem zabijają  siekierą, nożem, duszą poduszką .
Sąsiedzi nie chcą o niczym wiedzieć zazwyczaj wypowiadając się [która matka lub ojciec mówił dzień dobry wtedy to był dobry człowiek ]okazują zdziwienie i szok.Matka ,kobieta oziebła i agresywna obwinia dziecko o wszystko co złe w jej życiu.
  Matka 6 mies.Madzi z Sosnowca [show na całą Polskę]
psychopatka próbujaca wzbudzać współczucia w masach ludzi .Mitomanka do perfekcji wyrachowana .Podobno napisali książkę na jej temat[wycofana z księgarń],podobno nakręcą film.podobno zarabiała tańcząc na rurce.Dlaczego nie popełnila samobójstwa ?
Ludzka psychika tłamsi tłumy wybaczcie ona nie chciała to przypadek wypadek kocyk .
 Magdalena[31l]z Morąga zakatowała swojego 4 l.syna w lutym .Zwłoki ukryła w wersalce .Znaleziono ją w szpitalu po zatruciu alkoholowym czyz taka suka nie powinna się zapić??
 40-letnia matka Szymona którego dwa lata temu pochowano jako nn nie przyznaje się do zbrodni [pobiła skopała i w ciężkim stanie wywiozła do Cieszyna i wrzucili do stawu .

Matko nie bądź katem dla swojego dziecka to twoja krew ...
Świat wariuje media mają o czym pisać ,nikt tak naprawdę nie wie na co go stać .




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1