28 december 2018

abruptum

Fascynujące ... intrygujące ... wciągające ...  kojące.
-Puk!Puk!
-Zgadnij kto tam?
-Bóg czy może szatan.
W dobie wszechobecnej informacji, która w ogromnej liczbie czerpie moc z kotła diablej energii. Zaglądając na strony ,,w.w.w.", naznaczeni ludkimi słabościami, piętnami, których trujące ziarno wykiełkowało w nas w dziecięcych latach szukamy  przeciwbólowego antidotum. Szatan wie czym trącić dzwon w naszej egowieży by ten wydał dźwięk. W swojej przewrotnej, ale jakże finezyjnej grze niczym urzekająca czarna syrena śpiewa czarowną pieśń, która porywa nasze jestestwo w błogi stan wyimaginowanego ukojenia. Obrazy, dźwięki, teksty, ,,Strącony" ma w zanadrzu cały wachlarz zakus ... spełnień, pokrętno- ponętnych dróg.Wszystko czego trzeba zagubionej, zbłąkanej, chorującej na chroniczne odosobnienie duszy.
Mrok, śmierć, autodestrukcja, dewiacje, pornografia z najbardziej wynaturzonymi odłamami. Kolorowo, wyborowo. Od myśli do czynu droga jest krótka. Wystarczy chcieć!!!

https://www.youtube.com/watch?v=46QaOikFYhM
 
Albowiem dziecię nam się narodziło,
Syn został nam dany.
Na jego barkach władza spoczywa.
I nazwane będzie imieniem:
Cudowny Doradca, Bóg Mocny,
Ojciec Wieczności, Książę Pokoju (...)
     Księga Izajasza
        9,5




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1