17 august 2018

The Story of Me

https://youtu.be/M-skpeuYmfE

Nigdy już tam nie wrócę.
Naprawdę nie warto używać słowa "nigdy", bo nigdy (aaaaaaaa!) nie wiadomo. Zwłaszcza, że część mnie chciałaby wrócić. Ale ta rozsądniejsza część mnie mówi: NIE!!! Pielęgnuję w sobie tą Positivity, która onegdaj spłynęła na mnie jak dar niebios, jestem dobry dla ludzi, szczególnie dla tych, którzy mnie kochają.
Chyba coraz bardziej lubię dostarczać ludziom rozrywki, tudzież przyznaję, że lubię być podziwiany, chociaż głównie chodzi o ten kontakt, wymianę myśli, emocji, uczuć. Możesz mnie kochać, możesz mnie nienawidzić, ale myśl o mnie. Ja też o Tobie myślę. Każdego dnia. I o Tobie, i o Tobie również, o każdym z Was.
Uwielbiam tworzyć do późna, potem obserwować efekty. Chciałbym tworzyć w dzień, ale wtedy pracuję, więc zostaje tylko noc. Wiem jedno - muszę się jeszcze wiele nauczyć. Chcesz mnie obejrzeć? Oglądaj. Chcesz mnie posłuchać? Słuchaj. Nie chcesz? Teraz może i nie, ale w przyszłości zachcesz. I wtedy przyjdziesz.
"Hey Ryan, how do you know this stuff?!" Coz I'm smart, bro, coz I'm smart.
Here's a thing: potrafię antycypować.
Potrafię też zmieniać sposób myślenia. Mówię trzy zdania i "przerabiam" człowieka z nieszczęśliwego w szczęśliwego. Albo rozgniewanego w spokojnego.
Jestem po trosze mentalistą.
 
Mam też słabości. Np. słabość do tej dziewczyny. W pewnym momencie nawet starałem się jej unikać. Z całkiem niezłymi efektami. Ale potem... Potem stwierdziłem, że nie warto mi jej unikać, wręcz nie wolno mi tego robić. Jest źródłem niesamowitej inspiracji. Właściwie każde słowo, które wypowiada, inspiruje do czegoś. Nie uciekniesz przed czymś takim. Przestałem uciekać. Kiedy to zrozumiałem, przestałem uciekać.


Kocha? Niech kocha. Niech kocha zawsze.
 
Dla mnie zawsze liczyło się tylko "zawsze".


~Twardowsky.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1