16 april 2013

16 april 2013, tuesday ( Tak o niczym )

Znow mialem dzis popiepszony dzien. Co planowalem nic nie zrobilem. Poklotilem sie z kierownikiem w prace za to ze mam za swa rabote piensye nizej przezytecznogo minimum. Da spytalem u niego dlug. On mnie dal do rozumienia ze nic nie otrzymam i bys ja szukal sobie inne miejsce pracy. Wkurzylem sie i powiedzilem mu wszystko co ja onim mysle. Pewnie trzeba bylo przemilczac, tylko nie dalem rade trzymac to w sobie. Bo naprawde przykro gdy cie korzystaja nagle.
 po prace p3.szedlem na cmietaz odwiedziec swa zone. Ledwa odnalazlem to miejsce gdzie ja pogrzebalem. Przez ten czas jak przedalem swa zone do ziemi Bardzo duze ludzi umarlo. I umiraja ogulnie mlody 20-30 lat. Czytajac tabliczki nadgrobne mni stlo sie straszne, bo tak zycze jest zakrotka. Posidzielem kolo groba po modlilem. Izastanowilem sie do kat mam dzis isc. Dobrze ze przyjaciel dal wulg pare groszy. na pare dni wystarcze. A dalej moze jakas halture znajde. Glowa rece mam zarobimy.
Jutro bedzie dzien krotkofalowca. Szkoda ze swoj sprzet stracilem w pozarze. Jedynie co uratowalas to radyjka co mialem w prace na 2 metrowy dyapazona. Uzywam ja jako darmowy telefon dla pogowiedok z przyjaciulmi po hobbi. Tylko udzial w zawodach z tego radya nie wiezmiesz i to wlasnie jest przykro.
No cos dzien sie juz konczy. Sasiad po pokoju chrapi ze sciany trzesa sie. Taki rulady wypisuje ze pol internata nie moze zasnac. I tylko moj kotek sidzi u mnie na ramianie, glaska sie o policzek i cos na swoja jezyku mnie murlycze na ucho. Jedyna radosc ktora umnie pozostala. I jeszcze internet dzieki ktoremu mam mozliwosc byc na tramlu. Tak co nie jest tak zle bo moze byc jeszcze gorzej..............


number of comments: 11 | rating: 8 |  more 

blue eye,  

głowa do góry Sergiuszu...

report |

deRuda,  

będzie lepiej, kotek zamruczy kołysankę... będzie lepiej

report |

RENATA,  

smutne i pełne żalu ,człowiek wśród ludzi jak na pustyni ......pozdrawiam

report |

Veronica chamaedrys L,  

... często wśród ludzi człowiek najbardziej samotny...będzie lepiej, bo musi... pozdrawiam...:)

report |

Wieśniak M,  

Mogę się podpisać pod słowami padme. Nie wierzę że to co nas spotyka nie ma sensu. Rzecz w tym że rozumiemy to dopiero po latach. Smutek jest po to aby go przeżyć, łza by spłynąć po policzku.

report |

sergiusz juriev,  

Smutek jest bys pamiec nie zatmic, lza po policzku bys twarz omyc. Zgadzam sie Wiesu.

report |

M.S.,  

Sergiuszu, tak jak piszesz, masz szansę zacząć życie na nowo. A sił Ci starczy, zobaczysz ;)

report |

Ustinja21,  

Жизнь меняется. Вечно страдать тоже нельзя. Самое важное, чтобы верить, будет лучше. Потерял ты все, но жизнь продолжает дальше. Все люди здесь желают тебе удачи и я тебе желаю. Передай привет от меня своей кошке ;) Кот может и ходит своим путем, но и сумеет сочувствовать. ;) Поздравляю ;)

report |

zuzanna809,  

i ja pazdrawljaju!:)

report |

ratienka,  

Co Cię nie zabije, to Ciebie wzmocni Sergiuszu! Przez różne nieszczęścia, stajemy się silniejsi, mimo, że początki nie są łatwe. Jeszcze będziesz się uśmiechał, jeszcze znajdziesz i swoje miejsce i szczęście. Pozdrawiam ciepło. :)))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1