Prose

aureliamullerower
PROFILE About me Prose (1) Postcards (1)


24 september 2016

dokument 472859

Być kobietą to głównie zalety, choć nie zawsze jest to bardzo dobry pomysł na życie pozaziemskie. 

Co zrobić aby posiadać odpowiedni porządek we własnej osobie? Nie wiem czy to bezpieczne miejsce. Nie wiem czy to jest to. W tym czasie nie ma nic lepszego niż minutę temu. Nasz organizm człowieka (który jest najlepszy na świecie) nie ma nic wspólnego z rzeczywistością i nie ma nic do stracenia - właśnie w tym roku, w którym był mecz z Islandią, po walce z rakiem, po teledysku dla chorych dzieci i młodzieży i literaturze dla zespołów kolędniczych oraz teatrów wiejskich. Bardzo dobry pomysł na walentynkową kolację to właśnie rozliczenie się z opinią, że nie ma nic lepszego niż być w stanie idealnym. Cywilizacje pozaziemskie bardzo dobrze się bawią i uczą, podczas gdy ludzie, którzy utknęli na Ziemi, zmuszeni są do realizacji projektu, co jest dla mnie nie do końca super. Czy jest coś, co jest dla mnie i Ciebie, nie tylko dla dorosłych, ale też i nie tylko dla emerytów? Gin z rzeczywistością automatycznie po rozpoczęciu roku! To jest bardzo dobry pomysł na prezent dla babci i dziadka i w przedszkolu czterolatka, choć jako wyprawka dla bobasa to nieestetyczne. 
Układ hamulcowy nie zawsze jest obecny na Ziemi.
W pociągu Intercity istnieje możliwość odbioru odpadów komunalnych od właścicieli niedużych rozmiarów męskich narządów. W pociągu być może puste miejsce na ognisko i możliwość grillowania, a największe hity zimowego okienka transferowego to Słowacki Juliusz Cezar i Kleopatra królowa Nilu. 
Znajduje się na świecie pewien problem z wyborem pomiędzy biednymi słowami, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu, i nie wiem jak Wy, ale ja nie mam pojęcia jak szybko i sprawnie bez względu na wiek biologiczny myśleć o czymś, co jest dla mnie najważniejsze. I nie wiem jak się uczyć wiązać chustę, bo woń alkoholu i narkotyków nie pozwala mi się znaleźć w naszej szkole. Etui na okulary przeciwsłoneczno-polaryzacyjne, przyciemniane szyby, światła przeciwmgłowe, bagażnik dachowy na rąbek tajemnicy - przed zakupem prosimy zapoznać się z informacjami dotyczącymi ochrony zdrowia i urody. W przypadku braku informacji o wyrobach zawierających azbest: usuwanie zmarszczek, liposukcja laserowa, korekcja wzroku i słuchu i równowagi i nie tylko. Podczas gdy inni ludzie utknęli w dziwnych miejscach publicznych i niepublicznych.
 
Nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością.

W tym czasie nie ma nic lepszego niż minutę później w tym samym miejscu.
 
 
 
Aurelia Müllerower
8:47pm


number of comments: 1 | rating: 2 |  more 

alt art,  

świętujemy kolejną rocznicę pierwszej dziury ozonowej; na horyzoncie porcelanowe piosenki; pustostany zakończenia..

report |



other prose: dokument 472859,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1