1 august 2011

1 august 2011, monday ( deszcz, jesienny deszcz )

deszcz jesienny deszcz
smutne pieśni gra(cytat)

pieśn ta smutna zaczeła się dziś lecz nie w tym roku tylko w 1944
ludzie mając już dosyć strachu i bólu, cierpienia oraz ukrywania siebie przed złem wystąpili przeciw niemu...

mokną na nim karabuiny
hełmy kryje rdza(cytat)

pokryła tysiące hełmów karabinów i ciał niepamięć, setki ofiar spalonych liczba około jedynie świadczy o niewinnych, których było 24 tony prochów. były to dzieci, męzczyźni,starcy kobiety w ciąży i...

ciemna główka twej dziewczyny...(cytat)

w fabrykach, zwykłych domach na ulicach.
oni jak w tej piosence chylili...

sie do snu

ale wiecznego, mordowani w okrutny sposób będąc jedynie cywilami. niewinnymi walk w mieści, za to że byli Warszawiakami i Polakami.
po wojnie określono ich na około 150 tysięcy
ale co to liczba, to każde z 150 000 osób miało własne niezwykłe i niepowtarzalne życie. im już nic i nikt nie wróci życia nie opowie pełnej hisorii nie pozna chłopaka ani dziewczyny...

już jeden z chłopców co polegeli nie będzie tulił ciemnej główki swej dziewczyny do snu...

przechodziłem wczoraj koło biblioteki rolnej w warszawie ale to dopiero będzie 16 sierpnia nie uprzedzajmy historii...

Może właśnie dziś
patrzy w mroczną mgłę
i modlitwą prosi Boga
by zachował Cię...(cytat z piosenki deszcz jesienny deszcz)

Poprośmy aby zachował pamięć o nich na nas na wieki.


number of comments: 1 | rating: 2 |  more 

Florian Konrad,  

Beznadziejna literacko próba wzbudzenia współczucia czytających. Kilogramy patosu, tak wielkiego, że przeradzającego ten tekst w groteskę. LITERÓWKI!!.... może innym razem się uda? bo tym razem... faux pas:))))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1