26 december 2011

TALAR i DUKAT, co wszystko wiedzą (z kolorowej prasy)

Talar:Ty, słyszałeś?????

Dukat:Co?

Talar:ARTYSTA się sprzedał. JEST KOMERCYJNĄ SZMATĄ!

Dukat:No co ty?

Talar:Bierze jakieś pieniądze za występy i płyty staryy!!! I wystąpił w
tv! Udzielił wywiadu i podobno ma dobre auto. Widzieli go na zakupach w
markecie, z pełną torbą artykułów spożywczych!

Dukat:Ty, a na huj mu zakupy? Przecież to nasz idol, buntownik!On walczy z Systemem!

Talar:Nie wiem, może ma rodzinę, dzieci, dom, żonę?

Dukat:TA ŚWINIA STARY BIERZE KASĘ ZA KONCERTY, PŁYTY I WYSTĘPUJE W
TV!!! A teraz mi mówisz, że po koncertach nie wraca do piekła, tylko do
domu?? Czaj bazę!!! Do kochającej rodziny!

Talar:Noooo. A ja myślałem, że on to wszystko robi za free, tylko dla nas. A PO CHLEB STOI W KOLEJCE DO ZAPOMOGI, razem z tą swoją żoną i dziećmi.
ŻE NIE PŁACI RACHUNKÓW, BO MIESZKA W LEPIANCE.
I NICZEGO OPRÓCZ FANÓW NIE POTRZEBUJE DO SZCZĘŚCIA.

Dukat:Albo jeździ po świecie grać koncerty, spotykać się z fanami, nagrywa w studiu, pisze, komponuje, promuje się i Bóg wie co jeszcze, w przerwie między jedną, a drugą zmianą w fabryce.

Talar:ŻE NIE MARZY JAK MY WSZYSCY O WYGRANEJ W TOTOLOTKA, BO JEST MUZYKIEM! MA KLEPAĆ PIERDOLONĄ BIEDĘ I BYĆ PRZYKŁADEM...Yyyy....czegośtam....

Dukat:A my będziemy przebierać się na jego koncerty w glany,
pieszczochy i koszulki z logo jego zespołu, trzepać piórami, a potem wracać nawaleni do domów i mieć go w dupie. No chyba, że pójdzie fama, że on jednak na tym zarobił.

Talar:Wtedy ROZJEBIEMY HUJA. NIE BĘDZIEMY GO JUŻ SŁUCHAĆ I ŚCIĄGAĆ JEGO PŁYT Z NETA.
Dukat: Tfu, PIERDOLONA KOMERCHA!!!




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1