Prose

Zły Człowiek
PROFILE About me Poetry (2) Prose (5)


19 february 2013

SMSy Elle

1. Witaj. Właśnie skończyłam pracę. Dzięki za miłego smska i za równie miły wczorajszy wieczór. Naprawdę bardzo się cieszę, że Ciebie poznałam. Mam nadzieję, że spotkamy się po moim powrocie do kraju. Odezwę się za niespełna dwa tygodnie. Miłego dnia. Do zobaczenia. Pa.


2. Hej. Miałam odezwać się za dwa tygodnie, ale nie mogę się powstrzymać, żeby jeszcze tuż przed wylotem powiedzieć Ci "dzień dobry" i "do zobaczenia po powrocie". Z pewnością Cię obudziłam, więc od razu przepraszam. Zaimponowałeś mi, dawno nie spotkałam tak wrażliwego i subtelnego mężczyzny. Uściski.
 
3. Witaj. Wczoraj wróciłam do Paryża. To był spokojny urlop spędzony w gronie rodziny i przyjaciół, choć muszę przyznać że spałam niewiele; wszyscy bliscy musieli się mną nacieszyć. Prowadziliśmy więc rozmowy dopóki nie padliśmy ze zmęczenia. Co u Ciebie? Jak Tobie minął czas od naszego ostatniego spotkania? Bardzo chciałabym się się z Tobą spotkać w najbliższym czasie. Oczywiście, jeśli ty tego chcesz. Tęsknie za rozmową z Tobą. Miłego wieczoru. Do usłyszenia.
 

 
4. Witaj, Świetnie Cię znowu usłyszeć, choćby tylko smsowo. Myślę, że jeszcze świetniej będzie Ciebie usłyszeć na żywo. Chciałabym ponownie Ciebie zobaczyć... nawet nie wiesz jak bardzo. Prawie się nie znamy, ale mówił już Ci, jak bardzo urzekłeś mnie swoją wrażliwości i sposobem bycia. Interesujących ludzi zawsze warto spotkać ponownie. Dobrosław, podaj godzinę spotkania. Ja się dostosuję. Może tylko pozwolisz, że wybiorę miejsce. Obok rzeźby żyraf, dobrze?? Do szybkiego usłyszenia i zobaczenia. Pozdrawiam. Serdecznie pozdrawiam. Bardzo serdecznie pozdrawiam.
 

 
5. Hej. Tak się składa, że ja również dysponuję dziś czasem. Może być o 17. Na co mam ochotę? Na to aby fajnie spędzić czas z Tobą. Na pewno wpadnie nam coś oryginalnego do głowy. Odpowiada Ci moja propozycja? Jeśli tak, to daj znać. Pa.
 

 
6. Dobrosław, dziękuję za wspaniały wieczór, a co do mojego męża, to wyzbył się złudzeń, że go jeszcze kocham. Nawet się nie kłóciliśmy. Przepraszam za ten incydent. Teraz już wiesz jak on wygląda. Żałuję teraz, że nie powiedziałam mu wcześniej o naszym spotkaniu. Uniknęlibyśmy tej niespodzianki. Nadal chcesz się ze mną spotkać w najbliższym czasie? Ja bardzo tego chcę, W Twoim towarzystwie czuję się wyjątkowo. Powodzenia w nowej pracy. Uściski.
 

 
7. Hej. Myślałam o Tobie w momencie otrzymania smsa. Niczego nie żałuję, było wspaniale spotkać się z Tobą ponownie. Nie miej wyrzutów, moje problemy małżeńskie istniały od dawna. Od wczoraj zajmujemy osobne pokoje i jestem szczęśliwa z tego powodu. Pierwszy raz okłamałam Josepha w sprawach damsko-męskich. To było dziecinne z mojej strony. Ty w niczym nie zawiniłeś. Zresztą, niczego złego nie zrobiliśmy, a rozmawia się z Tobą po prostu bosko. Jak nowa praca? Ja dziś przespałam niemal cały dzień. Do szybkiego usłyszenia i zobaczenia. Pa.
 

 
8. Witaj. Co słychać? U mnie w porządku, Odpoczywałam dziś oglądając filmy na DVD. Spotkałbyś się ze mną w sobotę w WalkEnd tj. tam gdzie się poznaliśmy? Będę tam, na dyskotece od ok. 20.30. Chcę chociaż trochę potańczyć, a potem możemy zmienić miejsce na bardziej spokojne, o ile będziesz chciał. Do szybkiego zobaczenia. Cieszę się, że znów Cię ujrzę. Pa pa.
 

 
9. Dobrosławie, chcę się z Tobą spotykać częściej, ale nie wiem czy to
 
najwłaściwszy czas. Jesteś czarujący i niezwykle taktowny, a ja żywię obawy że nie będę mogła zapanować nad uczuciami. Nie chcę Ciebie stracić, zanim Cię poznam. Pozwólmy, aby pewne sprawy potoczyły się swoim normalnym tokiem. Mam nadzieję, że mnie rozumiesz. Miłego wieczoru.
 

 
10. Jeszcze chciałam Ci powiedzieć, że to niezwykle miłe, że po tak ciężkiej pracy miałeś ochotę spotkać się ze mną. Czy to znaczy, że tęsknisz za mną w jakiś sposób? Nie musisz odpowiadać, to tylko hipoteza. Kolorowych snów.
 

 
11. Nie martw się. Moje problemy naprawdę Ciebie nie dotyczą. Wierzę, że kiedy Joseph uświadomi sobie, że już go nie kocham, sam również zmieni swoje podejście. Póki co musimy mieszkać razem, co nie jest łatwe. Słyszę jego łkanie wieczorami. To wzruszające i obrzydliwe jednocześnie. Nie chcę sprawiać mu przykrości, to wspaniały facet, ale nie potrafię, nie chcę brać odpowiedzialności za jego zaangażowanie. Jeśli masz ochotę spotkajmy się jutro na Wzgórzach. Niczego innego nie chcę, jak tylko posiedzieć obok Ciebie i popatrzeć w niebo. Chciałabym dotknąć Twojej duszy i wiedzieć czego Ty pragniesz. 
 

 
12. Dlaczego nie przyszedłeś? Zawiodłam się na Tobie, tak się nie traktuje kobiety. Myślałam, że jesteś dojrzalszy. Przykro mi. 
 

 
13. Dlaczego nie odbierasz telefonu? Czy coś się stało? Mam nadzieję, że nie jesteś zły za treść ostatniego smsa. Pisałam go w złości. Czekałam do północy. Strasznie zmarzłam. Tak bardzo liczyłam, że spędzimy razem wieczór. Dużo myślałam. Logika moich uczuć jest niedorzeczna, a ja nie potrafię nad tym zapanować. Ty jesteś taki młody a jednocześnie dojrzały. Pamiętam jak powiedziałeś mi na naszym pierwszym spotkaniu, że nie oczekujesz od świata niczego prócz prawdy. Chyba wiem o co Ci chodziło. Okłamywałam się, ale zaczynam wiedzieć co mi mówi moje serce i trochę się tego boję. Nie odchodź teraz. Jeśli zrobiłam coś nie tak, to bardzo Ciebie przepraszam. Daj znać, proszę. 
 

 
14. Proszę, odbierz Dobrosław! Boję się o Ciebie. Joseph wrócił do domu we krwi, z poszarpaną szyją. Powiedział, że zaatakował do wściekły pies. Zamknął się w łazience, po czym stracił przytomność. Musiałam wezwać karetkę. Wyważyli drzwi, on leżał nieprzytomny w kałuży własnej krwi. Boże, krew była wszędzie. Zabrali go do szpitala. Widzieliście się? Boże, mam nadzieję że nic Ci się nie stało. Wiem, że on jest szalony i zdolny do wszystkiego. Proszę odbierz. Kocham Ciebie. 




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1