Diary

zołzaXXX
PROFILE About me Friends (3) Poetry (3) Diary (2)


21 january 2015

21 january 2015, wednesday ( Babcia... )

Pada. Za oknem i w środku. Moim. zastanawiam się, kiedy się rozpogodzi, a przecież prognozy były dobre! Ale dziś nie o mnie. Na szczęście:)

Dziś święto Babci. Fajnie mieć babcię... Ma zupełnie inne spojrzenie na życie, takie "dziecinne'??? Tak się może kiedyś wydawało, ale teraz,  z upływem lat myślę, że jej wizja życia jest bardzo realna, ponadczasowa można rzec. Nie zna się na smartfonach, nie kupuje przez Allegro, nie potrzebuje Facebooka, by żyć... A jednak daje radę:) "Kiedyś było inaczej" - mówi. I opowiada, jak było kiedyś. A różnie bywało. Dla mojej G. prababcia snuje opowieści -ba! - bajki zupełne! Bo jak mogło nie być prądu? Albo TV? To jak ludzie żyli?! I nie mieli co jeść??? To nie mogli pójść do Tesco?
Fajnie mieć babcię. Dlatego mojej, a także wszystkim innym Babciom życzę dużo zdrówka i tej niesamowitej pogody ducha na każdy dzień!!!


number of comments: 5 | rating: 3 |  more 

alt art,  

pochodzę z epoki, kiedy ziemia była płaska; a później świat zwariował..

report |

Vrba,  

A ja pochodzę z epoki, w której słońce kręciło się wokół ziemi. I nic się nie zmieniło ;)

report |

alt art,  

to musi mocno młodszejsza..

report |

Sabi,  

Dołączam się do życzeń... dla wszystkich Babć i Dziadków o których nikt nie pamięta. :)

report |

Wieśniak M,  

dziś i babcie się zmieniają, już nie siedzą z nosem w przeszłości rozpamiętując najdrobniejsze szczegóły. I czasu mają coraz mniej, takie zabiegane:))- Ale należy im się. Dołączam do życzeń:)

report |



other diaries from: 21-01-2015 , 19-01-2015 ,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1