Prose

dobrosław77
PROFILE About me Forums (26) Prose (361)


5 september 2017

Księga Rodzaju 4,14-16

"Oto dziś wypędzasz mnie z tej ziemi" Czyli oto natychmiast, bo już dziś muszę odejść z tej ziemi - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, w której uczyniłem bratobójczą krwią - falowy nośnik informacji, który będzie oddziaływał. Bratobójczą zbrodnią z ziemi na każdego człowieka. Czyniąc falowe zakłócenia w oddziaływaniach wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją, czyli informacja dla całości i o całości. Bo uczyniłem bratobójczą krwią - falowy nośnik informacji, który będzie oddziaływał bratobójcza zbrodnią z tej ziemi, na każdego człowieka. "muszę ukryć się przed obliczem twoim" Bo falowy nośnik informacji o bratobójczej śmierci oddziela od Wszechmogącego Boga "Będę tułaczem i wędrowcem na ziemi," Czyli będę przemieszczał się dla zdobycia pożywienia, i nie będę przebywał na stałe w jednym miejscu na ziemi. " a każdy kto mnie spotka, zabije mnie"Bo na każdego człowieka, który mnie spotka będzie oddziaływał falowy nośnik informacji bratobójczą zbrodnią. "I rzekł Pan do niego. Nie ! Ktokolwiek by zabił Kaina siedmiokrotną pomstę poniesie" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik negacji Wszechmogącego do niego, że żaden człowiek nie może zabić Kaina. Bo pomnoży falowy nośnik informacji o bratobójczej zbrodni, który będzie oddziaływać bratobójczą zbrodnią, i pomnoży falowe zakłócenia w oddziaływaniach wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją "Położył też Pan na Kainie znak," Czyli zakrył też Wszechmogący w Kaina obrazie holograficznym bratobójczą brodnię " aby go nikt nie zabił, kto go spotka " Czyli aby nie oddziaływał obrazem holograficznym bratobójczą zbrodnią na żadnego człowieka, który go spotka. "I odszedł Kain sprzed oblicza Pana," Czyli i oddzielił Kaina falowy nośnik informacji o bratobójczej zbrodni od Wszechmogącego. " i zamieszkał w ziemi Nod, na wschód od Edenu," Czyli bratobójca, tułacz i wędrowiec zamieszkał w ziemi Nod, do której zawędrował z zachodu, na wschód - miejsce obecności Wszechmogącego od Edenu, czyli systemu duchowo - informacyjnej całości (Rdz.4,14-16)


number of comments: 18 | rating: 2 |  more 

alt art,  

a my wszyscy potomni kaina..

report |

dobrosław77,  

Po potopie wszyscy jesteśmy potomkami braci bliźniaków, Sema, Chama i Jafeta, synów Noego (Rdz 5, 32)

report |

alt art,  

każdy uzurpator pisze własną historię..

report |

jeśli tylko,  

bliźniaków trzech..

report |

dobrosław77,  

@alt art Uzurpatorem jest ten, który nie tłumaczy wersetów biblijnych za pomocą najnowszych odkryć nauki, natomiast zwyczaje pogańskie połączył z wydarzeniami biblijnymi.

report |

dobrosław77,  

@jeśli tylko Proszę o analizę (Rdz 5,32)

report |

jeśli tylko,  

to nie dotyczy tekstu Biblii, tylko Twojego, tak wynika z tego układu słów, który napisałeś..

report |

dobrosław77,  

@jeśli tylko Według ciebie, co wynika z wersetu 32, 5 rozdziału ?

report |

jeśli tylko,  

powtórzę jeszcze raz: nie odnoszę się do tego, o czym piszesz, tylko do tego, co sam napisałeś. Jeśli tego nie odróżniasz, i własne niezręczności językowe pokrywasz tym, że temat doniosły - to nie ma co tracić czasu i mojego i Twojego.

report |

Wiktoria,  

Noe przeklina Kanaana, a błogosławi Sema 9;18 29 Biblia Tysiąclecia Synami Noego, którzy wyszli z arki, byli Sem, Cham i Jafet. Cham był ojcem Kanaana. 19 Ci trzej byli synami Noego i od nich to zaludniła się cała ziemia. 20 Noe był rolnikiem i on to pierwszy zasadził winnicę. 21 Gdy potem napił się wina, odurzył się [nim] i leżał nagi w swym namiocie. 22 Cham, ojciec Kanaana, ujrzawszy nagość swego ojca, powiedział o tym dwu swym braciom, którzy byli poza namiotem. 23 Wtedy Sem i Jafet wzięli płaszcz i trzymając go na ramionach weszli tyłem do namiotu i przykryli nagość swego ojca; twarzy zaś swych nie odwracali, aby nie widzieć nagości swego ojca. 24 Kiedy Noe obudził się po odurzeniu winem i dowiedział się, co uczynił mu jego młodszy syn, 25 rzekł: «Niech będzie przeklęty Kanaan!5 Niech będzie najniższym sługą swych braci!» 26 A potem dodał: «Niech będzie błogosławiony Pan, Bóg Sema! Niech Kanaan będzie sługą Sema! 27 Niech Bóg da i Jafetowi dużą przestrzeń i niech on zamieszka w namiotach Sema, a Kanaan niech będzie mu sługą». 28 Noe żył po potopie trzysta pięćdziesiąt lat. 29 I umarł Noe w wieku lat dziewięciuset pięćdziesięciu... ( Mój ulubiony temacik winka, facetów i jeszcze raz winka :) Gdzie tu je o kobietach, które nie miały nic go gadania?

report |

dobrosław77,  

Noe, pierwszy..., czyli nieświadomy, że sok winogronowy w ciepłym klimacie zamienia się w alkohol. Dlatego każde wydarzenie należy rozważać w wielu aspektach i szerokiej perspektywie, zamiast osądzać (Mat 7,1)

report |

Wiktoria,  

Niezmiernie miło, że się Pan odezwał z komentarzem. Noe był Żydem, a taki człowiek najpierw endele mendele, zanim przystąpi do większej inwestycji, a taką jest założenie winnicy. ,, Najpierw stawiają dobre wino... ", czyli znają jego smak, z całą odpowiedzialnością za słowa. Zdmuchnęła mnie ta ziemia całkiem w lutym ubiegłego roku. Co innego teoria, co innego real. Był Pan w Izraelu?

report |

dobrosław77,  

@Wiktoria Izrael był pod lokalnym systemem prawno- etycznym, egzekwowanym przez system ofiarniczy. Ustanowionym przez Boga Wszechmogącego, dla zmiany świadomości, że przestrzeganie ustanowionego prawa decydowało o dobrobycie i bezpieczeństwie Izraela. Aby wprowadzony system w Izraelu był przykładem dla innych narodów. Zamiast przykładu dla innych narodów stali się tacy sami jak inne narody.

report |

Wiktoria,  

Łoj tam ;) co nie zmienia faktu lepsiejszego winka z Kany niż słonecznych italijskich wzgórz. Bez obrazy, oczywiście.

report |

Wiktoria,  

Różne nam po drodze, Dobrosławie, ale - w sumie, podoba mi sie, co piszesz i jak bronisz Swoich poglądów

report |

dobrosław77,  

@Wiktoria Jestem świadom, że muszę stosować powszechne prawo miłości, aby nie ponieś wiecznej śmierci w tunelu swoich uczynków, udowodniony naukowo. I bardzo chcę żyć w nowym systemie duchowo-informacyjnej całości (Obj 21)

report |

Wiktoria,  

Adwentysta Dnia Siódmego?

report |

dobrosław77,  

@Wiktoria Nie należę do żadnej grupy wyznaniowej.

report |



other prose: Ulubione zaduszki, Zagadki i pytania biblijne, Bóg Wszechmogący wtedy wiedział, że człowiek i szatan uczynią w systemie destrukcje., Instrukcja życia w systemie duchowo - informacyjnym część 3, Instrukcja życia w systemie duchowo - informacyjnym część 2, Instrukcja życia w systemie duchowo - informacyjnym, Mojżesz pasterzem Izraela., Kiedy Bóg Wszechmogący wiedział, że człowiek zgrzeszy?, Panny głupie i mądre - reformacja., Myśl wiodąca do bloga, na prośbę użytkownika., Talenty - zdolności, Upodobania i dążenia., Ego i superego., Wypełnianie woli, Pamięć przodków, Rodzinna tradycja, Informacja., Księga Rodzaju 47,16-18, Księga Rodzaju 47,13-15, Księga Rodzaju 47,10-12, Księga Rodzaju 47,7-9, Księga Rodzaju 47,4-6, Księga Rodzaju 47,1-3, Księga Rodzaju 46,32-34, Księga Rodzaju 46,28-31, Księga Rodzaju 46,23-27, Księga Rodzaju 46,19-22, Księga Rodzaju 46,16-18, Księga Rodzaju 46,13-15, Księga Rodzaju 46,10-12, Księga Rodzaju 46,7-9, Księga Rodzaju 46,4-6, Księga Rodzaju 46,1-3, Księga Rodzaju 45,25-28, Księga Rodzaju 45,22-24, Księga Rodzaju 45,19-21, Księga Rodzaju 45,16-18, Księga Rodzaju 45,13-15, Księga Rodzaju 45,10-12, Księga Rodzaju 45,7-9, Księga Rodzaju 45,4-6, Księga Rodzaju 45,1-3, Księga Rodzaju 44,32-34, Księga Rodzaju 44,29-31, Księga Rodzaju 44,26-28, Księga Rodzaju 44,23-25, Księga Rodzaju 44,20-22, Księga Rodzaju 44,17-19, Księga Rodzaju 44,14-16, Księga Rodzaju 44,10-13, Księga Rodzaju 44,7-9, Księga Rodzaju 44,4-6, Księga Rodzaju 44,1-3, Księga Rodzaju 43,32-34, Księga Rodzaju 43,29-31, Księga Rodzaju 43,26-28, Księga Rodzaju 43,23-25, Księga Rodzaju 43,20-22, Księga Rodzaju 43,17-19, Księga Rodzaju 43,13-16, Księga Rodzaju 43,10-12, Księga Rodzaju 43,7-9, Księga Rodzaju 43,5-6, Księga Rodzaju 43,1-4, Księga Rodzaju 42,37-38, Księga rodzaju 42,34-36, Księga Rodzaju 42,31-33, Księga Rodzaju 42,27-30, Księga Rodzaj 42,24-26, Księga Rodzaju 42,22-23, Księga Rodzaju 42,20-21, Księga Rodzaju 42,17-19, Księga Rodzaju 42,16, Księga Rodzaju 42,13-15, Księga Rodzaju 42,10-12, Księga Rodzaju 42,7-9, Księga Rodzaju 42,4-6, Księga Rodzaju 42,1-3, Księga Rodzaju 41,55-57, Księga Rodzaju 41,52-54, Księga Rodzaju 41,49-51, Księga Rodzaju 41,46-48, Księga Rodzaju 41,43-45, Księga Rodzaju 41,40-42, Księga Rodzaju 41,36-39, Księga Rodzaju 41,33-35, Księga Rodzaju 41,30-32, Księga Rodzaju 41,27-29, Księga Rodzaju 41,24-26, Księga Rodzaju 41,21-23, Księga Rodzaju 41,17-20, Księga Rodzaju 41,13-16, Księga Rodzaju 41,9-12, Księga Rodzaju 41,5-8, Księga Rodzaju 41,1-4, Księga Rodzaju 40,20-23, Księga Rodzaju 40,16-19, Księga Rodzaju 40,13-15, Księga Rodzaju 40,10-12, Księga Rodzaju 40,7-9, Księga Rodzaju 40,4-6, Księga Rodzaju 40,1-3, Księga Rodzaju 39,20-23, Księga Rodzaju 39,16-19, Księga Rodzaju 39,13-15, Księga Rodzaju 39,10-12, Księga Rodzaju 39,7-9, Księga Rodzaju 39,4-6, Księga Rodzaju 39,1-3, Księga Rodzaju 38,26-30, Księga Rodzaju 38,23-25, Księga Rodzaju 38,19-22, Księga Rodzaju 38,16-18, Księga Rodzaju 38,13-15, Księga Rodzaju 38,10-12, Księga Rodzaju 38,6-9, Księga Rodzaju 38,1-5, Księga Rodzaju 37,32-36, Księga Rodzaju 37,27-31, Księga Rodzaju 37,24-26, Księga Rodzaju 37,21-23, Księga Rodzaju 37,15-20, Księga Rodzaju 37,10-14, Księga Rodzaju 37,5-9, Księga Rodzaju 37,1-4, Księga Rodzaju 36,39-43, Księga Rodzaju 36,34-38, Księga Rodzaju 36,31-33, Księga Rodzaju 36,25-30, Księga Rodzaju 36,20-24, Księga Rodzaju 36,16-19, Księga Rodzaju 36,12-15, Księga Rodzaju 36,6-11, Księga Rodzaju 36,1-5, Księga Rodzaju 35,25-29, Księga Rodzaju 35,22-24, Księga Rodzaju 35,19-21, Księga Rodzaju 35,16-18, Księga Rodzaju 35,11-15, Księga Rodzaju 35,5-10, Księga Rodzaju 35,1-4, Księga Rodzaju 34,27-31, Księga Rodzaju 34,22-26, Księga Rodzaju 34,16-21, Księga Rodzaju 34,11-15, Księga Rodzaju 34,6-10, Księga Rodzaju 34,1-5, Księga Rodzaju 33,14-20, Księga Rodzaju 33,10-13, Księga Rodzaju 33,5-9,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1