3 june 2015

3 june 2015, wednesday ( Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o poezji ale boicie się zapytać )


"Są tylko trzy tematy dla poezji: miłość, śmierć i podatki"*.
 
*Fobian Siembaum, Szkice o poezji, miłości, śmierci i podatkach, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Mielcu, Mielec 2015, s. 868.


number of comments: 14 | rating: 8 |  more 

martini,  

dwa pierwsze jakby ciut oklepane;)

report |

jeśli tylko,  

to poproszę dytyramb o urzędzie skarbowym ;)

report |

e.,  

całkiem się nie zgodzę. istnieje tylko jeden temat: miłość, a właściwie jej brak... ( i dam się pokroić )

report |

alt art,  

miłość to synonim wielu braków..

report |

Wieśniak M,  

ponadczasowy Fiskusie / do śmierci będę cię miłował/ wyczerpawszy tematy w dwóch wersach/ resztę żem zepsował/-

report |

blue eye,  

Podatki tylko na esej i prozę, absolutnie nie na poezję.

report |

Damian Paradoks,  

gdy pada słowo 'tylko' czuję że jest coś więcej ;) : choćby sam brak tematu ;)

report |

Ananke,  

uproszczenie ;)

report |

zuzanna809,  

... nie tylko uproszczenie, ale plagiat starego powiedzenia, że w życiu są dwie rzeczy pewne : śmierć i podatki. Nie stać Pana na więcej, Panie Waldemarze?

report |

Waldemar Kazubek,  

zuzanno809, nic tylko ręce załamać. To, co jest sednem wicu nazywasz plagiatem, obrażasz mnie, odbiorców, którzy kumają mrugnięcie okiem a najbardziej obrażasz sędziwą panią Parafrazę. Naprawdę odbierasz ten dowcip ze śmiertelną powagą? Wiedziałem, że są ludzie pozbawieni poczucia humoru. Ale żeby aż tak?

report |

zuzanna809,  

... ależ... to że sedno wicu mnie nie rozbawiło, to jeszcze nie powód do załamywania rąk nade mną... Są ważniejsze powody... :) Poza tym ... co to za parafraza... a nie rozbawiło mnie nic - może mam inne poczucie humoru, a może go nie mam w ogóle i niepotrzebnie się wpisałam. Widać za trudne dla nierozgarniętej....:( Veny życzę!:)

report |

zuzanna809,  

I pozdrawiam Wydawnictwo Naukowe w Mielcu:)

report |

Damian Paradoks,  

humor to trudna instytucja ;)

report |

Jaro,  

po pobycie na niepewnej ekonomicznie wyspie uważam, że bielizna też się nada:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1