17 june 2014

17 june 2014, tuesday ( Fobian Siembaum o kung-fu i pisuarach, czyli o poezji. )

Droga wiodąca ku wielkiej poezji jest czymś pomiędzy ścieżką adeptów kung-fu, a wizytą w miejskim szalecie w trakcie niedzielnego spacerku. Generalnie chodzi o to, by znaleźć sobie mistrza i wiele lat u niego praktykować, z kolei urządzić mu godny pogrzeb, a potem wrócić i naszczać na grób*.

* Fobian Siembaum, Studia wschodnie i zachodnie, Wyd. Tarantino, Hong-Kong 2014, str. 77.


number of comments: 14 | rating: 9 |  more 

alt art,  

laozi czyli wielki marsz..

report |

ApisTaur,  

moczno napisane //:)

report |

Wanda Szczypiorska,  

A jeśli to ty jesteś mistrzem, co wtedy z tym siusianiem? Przyjemnie nie będzie.

report |

Waldemar Kazubek,  

Historia nie zna takich mocarzy, którzy zdołali się na własny grób wycedzić.

report |

ApisTaur,  

niejeden był taki / co go za życia pochowali //

report |

Waldemar Kazubek,  

To zupełnie inne zagadnienie funerologiczne.

report |

ApisTaur,  

Nie podchodzę do tematu soteriologicznie //

report |

Jaro,  

z tym szczaniem to Waldek przesadziłeś, lepiej napić się wódeczki:)

report |

Waldemar Kazubek,  

Jak piję, to nie piszę. I na odwrót.

report |

issa,  

Heh. Mam podobnie. Wszystkie moje wiersze, bez wyjątku, czy pozostałe teksty, które wydają mi się, powiedzmy, z dziedzin kunsztu, pisałam na trzeźwo, to znaczy po kwarantannie również dla kaca.

report |

Jaro,  

No i nie ma słowotwórstwa i moralnych niepokojów .Do tego Fobian chował się wtedy przed każdym napotkanym niemiaszkiem, i z ukrycia podziwiał, jak ten szcza wielgaśnym łukiem. Tak było oczywiście do czasu "Łuku Kurskiego", co zresztą skrzętnie desantowano do historii, oczywista tej mało powszechnej.

report |

issa,  

P.s. O s. 77 ze "Studiów wschodnich i zachodnich" Siembauma wspomniano ostatnio, o ile pomnę, w studium "Generał na szelfie", w rozdziale "Wzory generalskich szlifów".

report |

Waldemar Kazubek,  

To bardzo dobra wiadomość, podobno według Paradygmatu 22 ilość cytowań czyni z frazesu naukę!

report |

Aśćka,  

czyli poeta to po prostu panda sikająca na stojąco:) inspirujące:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1