3 november 2013

3 november 2013, sunday ( Fobian Siembaum bawi się zapałkami i nie sika w nocy do łóżka! )

"W dziwnym świecie żyjemy" - pomyślał Fobian Siembaum, gdy czekając na znajomych palących papierosy przed knajpą, wziął do ręki pudełko zapałek. Widniał na nim napis: "Zapałki bezpieczne". Hmmm, to pewnie takie, po zabawie którymi dzieciaki nie moczą się w nocy, albo może takie, którymi wioskowy głupek nie jest w stanie podpalić stogu siana, a może, ostatecznie, takie, którymi nawet najbardziej dupowaty harcerz rozpali ognisko zużywając tylko jedną?
Fobian długo pewnie jeszcze roztrząsałby tę kwestię, gdyby nie szok poznawczy, który postanowił mu zaserwować producent "zapałek bezpiecznych". Otóż poniżej tego pierwszego widniał na pudełku drugi napis: "Instrukcja użytkowania na stronie www.matches.com.pl"!
Fobian odłożył pudełko zapałek, by czegoś przypadkiem nie zepsuć. Czuł, że policzki mu płoną.


number of comments: 6 | rating: 6 |  more 

deRuda,  

no to nie jest jakieś chop siup, to że są bezpieczne nie upoważnia do użytkowania bez zapoznania się... jakby co zawsze można się skonsultować z lekarzem, farmaceutom - a nie to nie ta bajka, skonsultuj się ze strażakiem lub kominiarzem

report |

blue eye,  

"zapałki dziecko = pożar" - takie było kiedyś ostrzeżenie, niby reklama telewizyjna, wsuwana w ekran. dziś jest jak widać bezpieczniej. a te zapałki to nie takie zwykłe, wyższa szkoła, niegasnące. Fobiana podpaliły bez ich użycia.

report |

Waldemar Kazubek,  

A propos podpalania Fobiana, przypomniał mi się wiersz, który kiedyś napisałem, chyba czas go odkurzyć i powiązać z tym wpisem do dziennika! Co niniejszym uczynię :)

report |

jeśli tylko,  

bezpieczne zapałki.. bezpieczny seks..

report |

Jaro,  

Swoje skromne zdanie na temat Fobiana i zapałek wyraziłem pod wierszem:) Lubię takie teksty i już:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1