24 january 2013

24 january 2013, thursday ( Refleksja Fobiana Siembauma o czytelnictwie po rozmowie ze śliczną bibliotekarką w gminnej filii MBP )

Książki nie kobiety, nie trzeba mieć ich wielu.


number of comments: 54 | rating: 13 |  more 

filo,  

książka czy bibliotekarka oto jest pytanie...

report |

Waldemar Kazubek,  

W mojej interpretacji kładę nacisk na "czytelnictwo" i "rozmowę".

report |

.,  

a mieć to jeszcze nie znaczy przeczytać;)

report |

Waldemar Kazubek,  

zgadzam się.

report |

issa,  

Znałam rybaka, który miał jedną. To był "Stary człowiek i morze". I mówił, że go nie obchodzi, jakie są inne.

report |

sisey,  

Mówi się, "Mężczyznę w słusznym wieku, który nie miał problemów" Kuultury nieco! :>

report |

issa,  

Byliśmy, on i ja, wystarczająco niekulturalni, by nie wpaść na to, jak się mówi.

report |

sisey,  

Isso, wpisu by nie było, gdyby nie jedno brakujące "a" (był a) :D

report |

issa,  

On się z nią nie pieprzył, sisey. On ją czytał.

report |

sisey,  

otóż to - ona, nie on :)

report |

Waldemar Kazubek,  

Ta, ta, wszyscy tak mówią, nie pieprze się z nią, staram się ją głębiej poznać, doczytać do końca. Romantycy, tfy.

report |

Waldemar Kazubek,  

Ja znałem pewnego homoseksualnego gangstera, też miał jedną - "Ali Baba i czterdziestu rozbójników", wciąż dopytywał o jakieś nowe. Widzisz, Isso, różnie to bywa.

report |

sisey,  

Nie istnieją gangsterzy w różowym, nie kłam!

report |

issa,  

Rybak jest faktem, nie dowcipem, W.

report |

issa,  

Lub może jest dowcipem, nie mam pojęcia. Ale i faktem.

report |

Waldemar Kazubek,  

sis, jeśli nie istnieją to należy ich wymyślić; iss, jeśli nie jest dowcipem, to należy go uczynić.

report |

issa,  

Mnie tam jeden pies. Od dawna nie mam szczególnych ambicji odróżniania żartu od czegokolwiek innego. Ale rybakowi może by zależało. Albo może też nie.

report |

Waldemar Kazubek,  

Napiszmy do rybaka z pytaniem o to, oderwie się w końcu od nieboszczyka Hemingwaya!

report |

issa,  

Dobra, to Ty napisz, a ja poczekam na odpowiedź.

report |

Waldemar Kazubek,  

Chłop przyzwyczajony do frazy zwięzłej, trafnej, behawiorystycznej, ernestowskiej; mnie nie pojmie, ty pisz, lepiej się znacie.

report |

sisey,  

Wielce Szanowny, Drogi Rybaku. W pierszych (czy może lepiej pierwszych?) słowach mego listu chciałbym pozdrowić i zapytać Jaka pogoda na morzu? Czy wieje tak samo jak w zeszłym roku? My, szczury lądowe, mało się znamy na tych wszystkich locjach, już prędzej na literaturze, przez co czasem wyzywają nas od intelektualistów,a le my tu gadu, gadu a chłop śliwki rwie. Otóż jest sprawa...

report |

Waldemar Kazubek,  

Skoro szczury lądowe, to zacznij "w pieszych".

report |

issa,  

Pojmie, skoro ci złota rybka w wierszu zszarzała.

report |

Waldemar Kazubek,  

Jejku, issa, przywołałaś mój chyba najgorszy wiersz, jak wyrzut sumienia, zapomniałem wręcz o nim, aż się zdziwiłem, że jeszcze tu wisi, nieusunięty. Idź daj tam jakiś minus, póki go nie zniknę.

report |

issa,  

Dobrze. Poczekaj chwilę.

report |

issa,  

Proszę. Jest.

report |

Waldemar Kazubek,  

I słusznie!

report |

LadyC,  

mieć (strony) czy być (w stronach)? ;)))

report |

Waldemar Kazubek,  

Zgubiłem się w tych stronach.

report |

LadyC,  

zauważyłam (zgubienie) - nie znam stron :)))

report |

issa,  

Książek papierowych w ogóle lepiej mieć jak najmniej, bo inaczej szybkie przeprowadzki są bolesne.

report |

LadyC,  

może i bolesne, ale za to pamiętne ;))

report |

sisey,  

LadyC, zmienisz zdanie po pierwszej przeprowadzce bez samochodu i brygady chętny do targania.

report |

Waldemar Kazubek,  

"Im więcej stron cię zaboli, tym więcej zapamiętasz i z sobą uniesiesz" - proponuję jako hasło naszej firmy przeprowadzkowej. Wchodzi ktoś w ten biznes? Ja mam Reanult Kangoo jako kapitał zakładowy.

report |

LadyC,  

ja zacięcie do książek i przeprowadzek (byle nie moimi rękami) :)))

report |

sisey,  

za dłuugie. to powinno być coś stylu "przetargamy dla ciebie jag(ielo)nkę"

report |

issa,  

Mogę wejść. Nad kapitałem się zastanowię.

report |

Laura Calvados,  

Ja mogę Wam doradzić formę prawną i zawiązać spółkę :>

report |

issa,  

Będę pamiętać ;d

report |

Waldemar Kazubek,  

Lauro, jeszcze nie wiedziałaś a już byłaś zapisana do tego projektu!

report |

Jaro,  

Jestem zachłanny- uważam ,że jedno i drugie :)

report |

Laura Calvados,  

Boję się Fobiana i jego wyzwoleństwa :O Ale nie wiem czy to już fobia, czy jeszcze proste stany lękowe.

report |

Waldemar Kazubek,  

Zatem macie wiele wspólnego: "banie się" jest poniekąd wpisane w jego istotę.

report |

RENATA,  

a tzn ze kobiet można mieć wiele a książki trzeba szanować

report |

alt art,  

Renatko nie unoś się! co jest wart facet, który przed Tobą nie był z kilkoma kobietami? co to ma wspólnego z brakiem szacunku..

report |

Waldemar Kazubek,  

Tak, książki trzeba szanować!

report |

Jaro,  

Każdy pieprzy to co lubi i powyżej i w ogóle. Liczba nie bardzo się liczy.

report |

Waldemar Kazubek,  

Ważne jedynie, żeby głupio nie pieprzyć!

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1