6 april 2020

6 april 2020, monday ( Piesoterapeuta )

Ja wyprowadzam na spacer psa, 
ale to on wyprowadza mnie na ludzi.
Jest bardzo mądry, wszechstronnie wykształcony.
Przeczytał niezliczone metry trawników.
I to na każdy temat!


number of comments: 21 | rating: 4 |  more 

ApisTaur,  

mam nieodparte wręcz wrażenie/ że więcej prawdy on wyczytał/ niżli dzisiejsze pokolenie//;)

report |

smokjerzy,  

no ba!...;))

report |

alt art,  

ale czy ze zrozumieniem, no bo pies to o margines błędu, czyli ordynarną literówkę od partii rządzącej..

report |

smokjerzy,  

porównując wyraz pysków - mój, gdy czytam własny tekst, zerkając w lustro, psa, gdy bada nosem święte objawienia w trawie - zapewniam Cię, że ze zrozumieniem...

report |

alt art,  

błogosławiony pies, który ze zrozumieniem chodzi jego drogami, w zaciszu domu pana swego, albowiem będzie oglądał kwieciste łąki..

report |

jeśli tylko,  

jak to było? - pies, który uważnie obwąchuje tyłek innego psa otrzymuje więcej.. ee - konkretnych i sprawdzonych informacji niż jest w dzienniku telewizyjnym.. czyli jest dobrym czytnikiem!..

report |

alt art,  

a mówiłem, że zbytnią wagę przywiązujemy do nośników..

report |

jeśli tylko,  

przecie ważna treść (hm) a nie forma (hm)..

report |

alt art,  

barokowe baldachimy berniniego rozpościera się nie aby przykryć błahość i pustkę, ale stosy i wytapiające się w ich żarze pytania pascala i spinozy..

report |

jeśli tylko,  

muszę sprawdzić, gdzie u berniniego by pies..

report |

alt art,  

pies dedykowany na kobiety..

report |

jeśli tylko,  

a gdzie ma dedykację?..

report |

alt art,  

nie wypada mi tak dosadnie..

report |

jeśli tylko,  

owiń w bawełnę.. (przewiewna)..

report |

alt art,  

poszło na maseczki..

report |

smokjerzy,  

trochę żeśta, Państwo, zeszły na manowce, ale, jak przez mgłę, zrozumiałem, że pies może być jednocześnie książką i czytelnikiem...:))

report |

jeśli tylko,  

no i masz alibi do wietrzenia się na dworze..

report |

smokjerzy,  

moje alibi to biała plama na mapie - mieszkam na odludziu...;))

report |

jeśli tylko,  

ja mieszkam na ludziu, ale mam ogródek z mnóstwem roboty, i to mnie trzyma przy jakiej jakiej równowadze..

report |

Jaga,  

wyprowadzanie na ludzi/ gdy trudno być już człowiekiem/ moc niech w ludziach obudzi/ wyjść trzeba z każdym wiekiem ;) Niech mi boczne ścieżki pies wybaczy/ ludzki pan, tuszę, psa nie obsobaczy ;)

report |

smokjerzy,  

czasem jednak jestem pechowcem/ bo pies zamiast na ludzi/ wyprowadza mnie na manowce...:))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1