24 january 2018

24 january 2018, wednesday ( Zawieszenie )

Piąta rano w styczniu to bardzo elastyczna godzina. Jeszcze nie dzień, a już nie noc. Już nie sen, jeszcze nie jawa. O tym czasie cisza jest nieco drażliwa - uciekają od niej wszystkie dźwięki, myśli chodzą na ostrożnych palcach. Lewitując gdzieś pomiędzy łóżkiem a sufitem, z niechęcią spoglądam na podłogę - niedługo trzeba będzie spaść i zabrać się za życie. Ale najpierw kawa.


number of comments: 24 | rating: 10 |  more 

Hania,  

kawa koniecznie:)

report |

smokjerzy,  

Rano jest jak tlen! :))

report |

Belamonte/Bożydar,  

trzeba się zczołgać do kawy

report |

smokjerzy,  

Szybciej się spada! :))

report |

jeśli tylko,  

Szósta też ;)

report |

smokjerzy,  

Co człowiek, to inne podejście do czasu! :))

report |

e.,  

no sorry, "proszę stanąć w pobliżu otwartego okna. wznosząc ramiona, proszę wykonać wdech. proszę wysunąć lewą nogę w przód i jednocześnie unieść oba ramiona w łokciach wyprostowane. Raz! Dwa! Trzy!" baba jaga patrzy... :) hej:)

report |

alt art,  

siła bieriegini, czyli słowiańska gimnastyka czarownic..

report |

jeśli tylko,  

praktykowałeś?..

report |

alt art,  

jeżeli się tak długo żyje, z pewnością złamało się już każde z przykazań..

report |

jeśli tylko,  

nie zauważając..

report |

alt art,  

dalekowidz nie patrzy pod nogi..

report |

jeśli tylko,  

ma podeszwach twoich sandałów..

report |

smokjerzy,  

E Kropko, stopień zaawansowania ( patrz - lewitacja ), pozwala mi na ominięcie podstawowych ćwiczeń, czyli - najpierw kawa, potem wdech. A potem to już mogę wysuwać nie tylko lewą nogę, ale wszystko jednocześnie! :))

report |

e.,  

istotne jest aby wciąż móc samodzielnie podrapać się między łopatkami, więc jak go zwał tak go zwał, nie można uderzać w zwał ... hej:)

report |

smokjerzy,  

Zaiste trafiasz w sedno, nawet nie celując...hej, hej, się dobrze miej! :))

report |

alt art,  

E Kropka nie tylko takie szpagaty..

report |

e.,  

Dziękuję, postaram się mieć dobrze :)

report |

Ananke,  

ja Cię zapewniam, że 5:00 to jest środek nocy! Wolę się położyć o tej porze, niż wstać :)

report |

smokjerzy,  

I jak tu nie pomyśleć o dylatacji czasu? :))

report |

lilidae,  

Ja o tej porze jestem nie tylko drażliwa, ale wręcz niebezpieczna dla otoczenia :)

report |

Ananke,  

o to to ;p

report |

Wieśniak M,  

kawa jest najważniejsza/ pomaga odsłonić zasłonki powiek/ noc w styczniu rzeczywiście najsilniejsza/ kawę dał bóg ale zaparza człowiek:))

report |

smokjerzy,  

bo mądry jest bóg i gdy życie człowiekowi dawał, pomyślał o wszystkim - gdzie ręce, mózg, nogi, tam kawa :))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1