27 april 2017

16 april 2017, sunday ( Myśli pomieszane, Myśli poplątane (20) )

Zagubiłem się między Dobranoc Selene, a Dzień Dobry Jutrzenko.
 
Dzisiejszej nocy Selene nie jest ubrana w mrok. Spokojnym blaskiem maluje obłoki. Nie zrobię zdjęć, żeby jej nie zawstydzić. Selene posypie srebrnym pyłem ścieżki. Srebrzysty trakt pojawił się z goszczącymi na niebie aksamitnymi nocnymi obłokami. Pójdę aż do chwili, gdy Jutrzenka powita mnie rozświetlonymi kroplami rosy. Pozbieram promienie słoneczne i złowię w dłonie szepty driad. Zagubiłem się między kroplami deszczu. Kiedyś wrócę, a teraz mnie nie ma.


https://www.youtube.com/watch?v=-TkumcgvjpE


number of comments: 4 | rating: 3 |  more 

alt art,  

niezbadane zakręty; przybłęda Cię pożądanie..

report |

eyesOFsoul,  

...chciałabym powiedzieć, że też kiedyś wrócę. Że będzie nam dane iść razem. Że nie wytrącimy się sobie z rąk. Że to nie będzie łatwe. Ale my też nie byliśmy zbyt łatwi. Może w końcu zrozumiemy, że życie to chwila. Że trzeba z niej brać wszystko, co najlepsze. A teraz? Żyję w zawieszeniu. Wierzę, że jeszcze tam jesteś. Że piszesz do mnie listy, do których rumienią się moje policzki. Wierzę, że jeszcze się nam zdarzy - być. Jeśli nie w tym życiu, to może w przyszłym. Może spotkamy się później. Z innym bagażem. Z innymi bliznami. I wtedy. Tak, wtedy się zrozumiemy. --- A tak mnie natchnęło. Wybacz.

report |

Haku Tsuru,  

Wybaczam z całego serca.

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1