17 may 2015

17 may 2015, sunday ( Level 30 o tym, co się dzieje podczas prezydenckich debat )

Oglądam debatę prezydencką, bo jestem patriotycznie zaangażowaną obywatelką tego kraju i jego dobro leży mi na sercu. Wyłączyłam tylko głos, bo nie mogę znieść tego pierdolenia. 

Z wyboru słucham piosenki o umieraniu. Nie chcę umierać z miłości, ale mnie też świat wypadł ostatnio z rąk. Zaczęłam więc kurczowo ratować, co się dało - złapałam trochę pracy, resztki nauki i ogólne przekonanie, że mogę wstawać każdego dnia i robić, co do mnie należy. Pozostałe braki uzupełniam winem. I chcę zapalić, ale nie zrobię tego. Nie, nie, nie. Ostatnio chodzę słoneczną stroną życia, zdrowo się odżywiam, słucham pozytywnej muzyki i jestem piękną, silną i niezależną kobietą. A przynajmniej takie są założenia.

No i zostało mi jeszcze coś. Drobny szczegół, tak bardzo niestotny, że pewnie niedługo zniknie, a ja będę budzić się trochę oszołomiona wspomnieniem czegoś, co chyba nigdy nie istniało. Ty. 

Znam każdy szczegół - fakturę materiału, z którego zrobiony jest twój garnitur, kolor twoich włosów, ton głosu. Wiem, jak wygląda teczka, w której codziennie nosisz do pracy dokumenty. Wiem, że twoja matka jest bibliotekarką, a ty mówisz biegle po francusku.

Tak trochę wiem wszystko, a tak trochę nie wiem nic. Pachnie wiosną i wiem, że ty... Gdzieś tam czytasz książkę.


number of comments: 10 | rating: 7 |  more 

alt art,  

mimo, że cieniem chodzę, tyle wszeświatów z rąk wypuściłem..

report |

blue eye,  

Niestety nie oglądałam debaty (a może 'stety') w pracy mam podobny mętlik i niepotrzebne mi dodatkowe nerwy i kiedyś byłam większą patriotką niż obecnie, ale założenia mam podobne ;) Ładnie napisane.

report |

RM,  

dobre

report |

jeśli tylko,  

powinnam była wyłączyć głos

report |

Filip Kaczmarczyk,  

Wszyscy po pierwszym zdaniu akapitu pomyśleli o tej piosence?

report |

eljot-a,  

A o jakiej piosence Ty pomyślałeś? ;)

report |

Filip Kaczmarczyk,  

Chciałbym umrzeć z miłości. Ale człowiek, człowiek-ktoś poradził dziś: Proszę mocno się trzymać naszego ludzkiego bytu - wytrwać.

report |

Filip Kaczmarczyk,  

Chociaż jako polityk społeczny (tak, jest taki kierunek studiów) nie mogę tego pochwalić, pomysł z głosem świetny. Dobrze, że oglądałaś.

report |

eljot-a,  

Dzięki, Filip!

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1