18 march 2014

18 march 2014, tuesday ( są takie dni... )

Myśli się we mnie kłębią, po rozmowie z bliską koleżanką. Miejsca nie mogę znaleźć... Jedno zdanie, które wypowiedziała niemalże na koniec, nie daje mi spokoju: "Są takie dni, że nie mogę się pozbyć przekonania, że jestem jak brzydka kurwa, której nawet alfons nie chce już pieprzyć."  Wybaczcie dosadność, ale tak właśnie to ujęła. Pomyślałam wtedy - "Matko, ile razy ja się tak właśnie czułam? Straciłam rachubę." Życie nie jest od rozpieszczania. Ale czy musi kopać w tyłek tak często? I niby stajemy się mocniejsi i szlachetniejsi. Ale czy to prawda? Zmieniamy się z biegiem lat. Jedni mniej, drudzy bardziej. Żałujemy wielu błędów, jakie popełniliśmy po drodze. Choć nie jestem zwolenniczką umartwiania się i rozgrzebywania starych ran. To jest zbędny bagaż. Ale wracając do tego zdania, które we mnie "siedzi" - są takie dni, kiedy pokutują w nas lęki, które pielęgnujemy zamiast je wyrzucać za okno. I nie pomaga wówczas spojrzenie w lustro i powtarzanie sobie - "Nie jesteś kurwą, nie jesteś kurwą, nie jesteś..." Myślę, że w takich chwilach ważnym jest, aby umieć rozmawiać o bólu, o tym co nas podgryza od wewnątrz. Ale nie ma jednej recepty dla każdego.


Aśćka,  

hm, dni dzielą się na te, w których generalnie większość dzia (dzia dzia dzia) i w których nie dzia (oj nie działa, nie). I warto pamiętać, że dziś może być ten "nie dzia" i to nie jest pryzmat dla całości:) tylko "parchprototo"

report |

mała_czarna,  

wiem, Aś, wiem... ale czasami są takie dni kiedy... :)))) teoria teorią, a potem wkracza codzieność

report |

Aśćka,  

dopięłam swego Nie dzia:)

report |

Wieśniak M,  

hmmm, ja miewam takie dni kiedy mam wrażenie że wręcz przeciwnie: wszyscy mnie chcą wy....ć, i wyedy niejestmi dużo lepiej niż Twojej kolezance;)

report |

mała_czarna,  

o, takie dni też miewam. I o dziwo pomimo tego, że czasami czuję jak moja koleżanka... to paradoksalnie z tych także się nie cieszę, gdyż takie wy... anie byłoby zdecydowanie bez przyjemności.

report |

jeśli tylko,  

Są dni, kiedy czarne myśli wygryzają mnie od wewnątrz, czasem tak irracjonalne, że nie da się o tym rozmawiać. Lub tak prywatne. I jak rozmawiać. Ze sobą? Bez nakręcania?

report |

mała_czarna,  

Jeślinko, no nie da się. Zwyczajnie się nie da.

report |

Ananke,  

dosadnie to ujęłaś, jak lubię i chyba każdy ma takie chwile/dni

report |

mała_czarna,  

Ale nie jestem z tych, co cieszą się że inni tez mają źle:) Jest mi przykro. Choć zdaję sobie sprawę, że jest wielu...

report |

Ananke,  

domyślam się :)

report |

Hania,  

czasem są takie dni...

report |

mała_czarna,  

odpowiem trochę mało inteligentnie - no...

report |

Hania,  

nie dokończyłam, bo każdy inaczej te dni nazywa, każdy inaczej w nich bywa...

report |

mała_czarna,  

to prawda Hanuś

report |

Ania Ostrowska,  

są takie lęki, że jak je wyrzucić oknem, to wracają drzwiami, jakby były przytwierdzone do nas na niewidzialnych nitkach. Nie odkryłam jeszcze metody, jak się takich uparciuchów pozbyć :) Może raczej trzeba je oswoić?

report |

Aśćka,  

czasem wpuszczać i rozmawiać - Herbert napisał aki fajny Wiersz o rozmowach z duszą, tu mógłby się nadawać:) ona ciągle od niego odchodzi i wraca:)

report |

mała_czarna,  

Próbowałam i oswajać, ale to takie narowiste, że ło matko. Ale masz rację, wiele wraca prędzej czy później. Cóż. Los bywa przekorny i widać ma swarliwą naturę:) może nawet trochę wredną

report |

Ania Ostrowska,  

nie zaszkodzi ponegocjować :)

report |

mała_czarna,  

heh, z rana spróbuję:) teraz to miałby mnie w garści, bo jestem zmęczona jak nieboskie stworzenie i wszystko by mi wmówił... i zapewne wcisnął kilka których się już pozbyłam :))))

report |

Ania Ostrowska,  

zatem dobrej, spokojnej nocy Ci życzę, na mnie tez już czas dzisiaj

report |

mała_czarna,  

i ja powoli dobijam do brzegu. Miłych snów Aniu.

report |

Waylander,  

pogodzeni z własnym "ja" nieczego i nikomu nie musimy powtarzać, a lęki oswoje są :), i nikt nic nam nie wciśnie :).

report |

astrit33,  

no dokładnie tak jest , no że tak odpowiem trochę mało inteligentnie - no..

report |

Eva T.,  

sa takie dni...sa rozne dni, ale nigdy nie przyszlo mi na mysl, aby o sobie w ten sposob mowic, myslec...smutne

report |

mała_czarna,  

Ewuś, bo Ty masz zbyt piękną duszę na to:)

report |



other diaries from: 18-03-2014 ,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1