Diary

Contegnoso
PROFILE About me Photography (1) Diary (1)


5 february 2014

5 february 2014, wednesday ( Rzut ogólny )

Na wymioty mi się zbiera jak patrze na wszystko wokół mnie. Co druga moja koleżanka to zdzira, a te nie zdziry też są rąbnięte. Osób z którymi mogę normalnie pogadać jest malutka garstka. Męskie towarzystwo to albo Panicze z przerośniętym ego "co to nie ja", "nie wiem ale się wypowiem" albo najnormalniejsi prostacy bez kultury. Nie obchodzą mnie te wszystkie plotki towarzyskie, imprezy i wyjścia do pubu na piwo. Nic mnie już nie interesuje. Gdy wychodząc do sklepu spotykam znajomego, to już nawet nie pytam co u niego, bo mnie to najnormalniej przestało dawno obchodzić. Weekend spędziłem z pseudoznajomymi, by nie zdziczeć całkiem i miałem zamiar ładnie się uśmiechać do złej gry. Jednak nie dało rady, trzeba było się napić, czyli wtopić się w to bydło. Rozmawiałem dużo z ludźmi słysząc jedynie zwierzęce zachowanie. Pisałem przed chwilą ze znajomym. Chce zmienić życie tak jak ja. Cicho marzyłem, że wybierze drogę niezależności i spełniania marzeń i ambicji, och naiwny ja. Spytałem się w jaki sposób chce coś wskurać, a on odpowiada, że ma zamiar wyprowadzić się i iść na studia. Oczywiście za kasę rodziców. Aprobata? Nie, ale zwątpienie i obrzydzenie na pewno. Ich gesty, chód, śmiech, byt. Obrzydza mnie to.
Spojrzałem w lustro: smutne oczy, pryszcz na karku. Obrzydzenie. Do siebie, do świata. Jak żyć. Frustracja narasta. Dla mnie już chyba za późno. Etap liczenia na cud. Cudu nie będzie.


number of comments: 5 | rating: 10 |  more 

birczin,  

zawsze jeszcze można się powiesić, albo wyjść z kamuflażu "wszyscy są be" w "to be k***a, or not to be!"

report |

ApisTaur,  

myślisz że tylko Ty tak masz? / przed Tobą panie / jeszcze niejedno rozczarowanie//:)

report |

Nathas,  

Ameryki nie odkrywasz. Poza tym z każdej sytuacji są dwa wyjścia - najmniej! (vide pierwszy koment). Jeżeli czujesz się wyjątkowy - to dobrze, trzymaj się złotej myśli Herberta i płyń do źródeł, pod prąd. Z prądem płyną tylko śmiecie.

report |

Contegnoso,  

Witam serdecznie! Pierwszy dzień i tyle komentarzy, cieszę się. Wpis jest bardzo nasycony negatywnością i jak można się domyśleć ten dzień nie należał do najlepszych. Zdaję sobie sprawę, że jeszcze niejedno mnie spotka. Cóż, takie jest właśnie życie, a każdy inaczej je odbiera. Młody jestem, jeszcze się nauczę. Mam nadzieję że ktoś czytając to pomyśli "cholera, dobrze gada, to prawda". Na nikogo nie naskakuję.

report |

Magdala,  

"Panie Premierze, jak żyć..." ;)

report |

ZGODLIWY,  

się mi utkwił fragment "z przerośniętym ego" i taki już został do końca...

report |



other diaries from: 05-02-2014 ,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1