16 february 2014

16 february 2014, sunday ( sen? )

Śniło mi się, ze mnie zostawiłeś. Tak jak zostawia się wiernego, ale juz niepotrzebnego psa. Przywiązałeś do drzewa pełnego wspomnień, pełnego Ciebie, Twojego zapachu i głosu. Oparta i wycieńczona na sznurze chwil mogłam jedynie się szamotać. Śniło mi się, ze odszedłeś.

A potem się obudziłam zlana potem, z rozpaczą na ustach.
 
I to nie był, kurwa, sen.


number of comments: 8 | rating: 8 |  more 

ApisTaur,  

myślisz / obudzę się i po sprawie / a tu nic z tego / bo to sen na jawie //:)

report |

Blodeuwedd,  

Albo tak jak kiedyś Calderon pisał, że "życie jest snem"...

report |

ApisTaur,  

widać za dużo spał//:)

report |

Blodeuwedd,  

gorzej jeśli przespał swoje życie... // sam :)

report |

ApisTaur,  

można przegapić tak swoje życie / kiedy za wielkim snem wciąż gonicie //:)

report |

alt art,  

śniłem młodą matkę i dziecko ledwie uczące się mówić, trzymane na rękach, mówiło szawłem z tarsu: z trzech ona największa i wieczna jak step..

report |

Nesca,  

wow, też tak kiedyś pisałam. chyba coś zagubiłam po drodze, muszę poszukać... o snach pisze się najlepiej :)

report |

Blodeuwedd,  

sny, złe chwile (dobre rzadziej), trochę pustki i pełno melancholii może otworzyć nam umysły do pisania. .. niestety, nie umiem już pisać wierszy, choć dalej mieszka we mnie poezja.

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1