Diary

tabasko
PROFILE About me Collections Diary (5)


26 february 2013

26 february 2013, tuesday ( Czy istnieje miłośc? )

Efekty specjalne podtrzymujace przy punkcie kulminacyjnym -  motylki w brzuchu, serotonina związek chemiczny wywołujący szczescie, miłośc uzależnienie wciąga jak narkotyk,a może to po prostu choroba psychiczna: urojenia, dezorganizacja myśli, omamy, zaburzenia zachowania- wszystkie przyczyny się zgadzają, a może miłosc to uzależnienie wciąga jak narkotyk ekstaza toksyczne poczucie euforii. W takim razie czy nadal uwazasz że nie jestes chory psychicznie? 
Robi się gorąco skoro już wiesz w jakims stopniu istnieje miłosc diabeł pyta: to teraz w jakim celu?
*zaspokojenia swoich potrzeb seksulanych. Pytam:
- Pojdziemy do kina?
- nie mogę mam chore nogi za szybko się rozkładają.
*może to jednak miłosc od pierwszego wejrzenia ponawiam włożenia? 
Może w celu udowodnienia swojej wartości więc w takim razie nic nie robimy bezcelowo i za darmo. 
*Obietnicy? Alt love – Kochanie miło mi było spędzic z Toba tyle lat nie opuszcze Cie aż do śmierci, a więc do zobaczenia w deja vu. Kocham Cie! 


Więc zastanów się. Mysl narzadami nie tym co masz między nogami, bo w pewnien dzień obudzisz się między alfonsami.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1