22 november 2013

22 november 2013, friday ( bez ściemy )

Dziś z Kolą odwiedziliśmy nasze koleżanki we wsi nieopodal. Z przyjemnością zawiadamiam, że wizytą, nie wiem skąd,ale zainteresowało się BBC.U nich wiadomo, jak u Burnejki, lipy nie ma.Siła jest i sto kręcących się brzuszków na zachętę,Wszystko z rozmachem na jaki stać tylko Brytyjską Królową, ale i ona usiądzie jak zobaczy materiał z ubijania kapusty przez Szaloną Helę. Nasz kolega zapodał takt batutką w kształcie rogu i działo się:) Sami zobaczcie:)Ech te nasze dziwczyny:) Palce lizać:) Oczywiście zapodaję link do piątkowego drinka lub browca:)
 
http://youtu.be/rr1DSgjhRqE


number of comments: 40 | rating: 16 |  more 

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Co wy z tym Kolą tak po tych wsiach latacie. Miastowe gorsze, czy cóś?

report |

Jaro,  

na miastowe też pójdziem:)ale wymogi są inne:)

report |

Hania,  

Ale macie wyborowe dziouch:)

report |

Jaro,  

to tylko wrzuta :) a jak dalej:)

report |

Ania Ostrowska,  

prawdziwa inwazja obfitych biustów :) z tego powodu oglądałam z leciutką zazdrością :)) ale masz ode mnie plusa za poczucie humoru :) tylko popraw literówki pliis, parę linijek a sprawia wrażenie jakbyś pisał w biegu, i nie mów mi że to celowe :))

report |

Jaro,  

w biegu , bo już wychodziłem Aniu:) ano czas poprawienia nadejdzie:)heh:)

report |

doremi,  

Aniu, jak ja chciałabym zazdrościć, na wszelki wypadek, nie zajrzę w link... :))

report |

Ania Ostrowska,  

założę się, ze nie wytrzymasz :)

report |

Jaro,  

Doremi !O rany:) znów dziś powiem heh:)

report |

doremi,  

nie zaryzykuję, mam cholerny przesyt, na codzień :))))

report |

Ania Ostrowska,  

:) pozdrawiam, doremi

report |

doremi,  

:) miłej soboty, Anniu

report |

jeśli tylko,  

ja nie zaglądam w linki - chyba, ze powiedziane, że własna twórczość :)) czasem może w muzyczne :) ale tekst czytam i czekam na ciąg dalszy..

report |

Jaro,  

chyba będzie o tym niedługo w opowiadaniach:) tylko musi mi się zachcieć, a link kolorowy:)

report |

jeśli tylko,  

czekam :)) (ale.. nie gadam tu z linkami tylko z ludźmi ;)

report |

ratienka,  

też czekam na dalszy ciąg. A uważacie latając po wsiach, by was psy nie pogoniły ;))

report |

ratienka,  

UWAŻAJCIE!!!

report |

Jaro,  

Ratienka :)uważnie stawiam każdy krok, zakupiłem też antypoślizgowe kamasze na ewentualne gołolezienie w krzaki:)Kola stwierdził, że to zmarnowane pieniądze,ale takiemu to łatwo gadać.Od urodzenia ma stopy z bieżnikiem jak na "zimówkach":)

report |

..,  

http://www.youtube.com/watch?v=kWRhdN2XusA

report |

Jaro,  

Slav:) trochę Cię chyba rozczaruję :) ale wersja miejska bardziej wygląda tak:) http://youtu.be/Pqaxe5o2Apo Miłego wieczoru:)

report |

..,  

niestety , teledysk i muzyka " My Słowianie " to jakaś parodia ale dziękuję bo przypomniałeś mi inne ciekawsze .. :)

report |

..,  

folki

report |

Jaro,  

Slav:) Oczywiście, że parodia :) w obu przypadkach,ale koloryt jest:)

report |

..,  

a to polecam do tańca :)) http://www.youtube.com/watch?v=4k9hd9kTkTs

report |

Jaro,  

Ja lubię Mlynkową i Brathanki:) No to potańczyliśmy:) to więcej niż w jednej z reklam:)

report |

..,  

jeśli ktoś lubi gimnastykę ;)

report |

LadyC,  

Jarek, dałam plusa nieco awansem, ale popraw że interpunkcję i takie tam, boś się chyba za bardzo rozmarzył ;))

report |

LadyC,  

acha, jeszcze tylko, że mi się podoba, bo znów posądzisz mnie o zły humor :)))

report |

Jaro,  

LadyC oj tam :) interpunkcję zlecę doświadczonym humanistkom, przed wydaniem , które pewnie nigdy nie nastąpi:) To w końcu tylko wpis do dziennika, choć i w opowiadaniach interpunkcja kuleje. Za duże tempo ledwo napiszę już wstawiam:), a dzienniki piszę bezpośrednio tutaj.

report |

LadyC,  

:)) zgadłam zatem

report |

Jaro,  

LadyC :) jak zwykle tak:)

report |

Jaro,  

chyba się trochę upodabniam heh:)z mozolnością ale...:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...no to przyszłam, posłuchać miastowych...co słychać u wsiowych dziewuch?...no i zapytać jescze, co stało w kącie u Boryny?...:)))

report |

Jaro,  

Kuba na jednej nodze, bo drugą odciął po drodze. Ależ to było smutne. Zapraszamy do kuchniosauny, ale do 24-tej , bo później będziemy już tylko palić ściętymi warkoczami Bereniki, może być czad, ale nie było wyboru miała za długie:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...będzie czad?...ostatnio zasnęłam w saunie...dobrze, że Fasolka nade mną opiekę sprawowała...:)))

report |

Jaro,  

Zależy jak rozumieć słowo czad:) zaśnięcia w tym miejscu już sobie nie wyobrażam:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...tak samo...:)))...czadowo przecież będzie...:)))...też sobie tego nie wyobrażałam, ale to fakt...nie wierzysz, zapytaj doremi...miało to miejsce w Uniejewie...

report |

Jaro,  

nigdy nie byłem i pewnie mam teraz żałować:)

report |

Presumpcja,  

I Ty uległeś propagandzie?! :)))

report |

Jaro,  

Zdecydowanie nie:) wszystkim pijaczom śmietany heh:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1