22 october 2013

22 october 2013, tuesday ( Krytyczny najeźdźca )

Po przeczytaniu ostanich wystąpień i czasem niepochlebnych komentarzy wrzasnął- Jezusicku!!! Toż to najazd na moje pole sarkastyczno satyrycznych imaginacji pluralnych, które wybijam z głowy gumowym młotkiem, dla higieny ducha i podwyższenia poziomu endrofin ponad miarę. Co nikomu jeszcze nie zaszkodziło (zachowana zasada - Primum non nocere). Ale do brzegu, żeby  odeprzeć najazd, trzeba myśleć strategicznie. To niełatwe z rana po nocnym odbiałczeniu organizmu, ale wywiad doniósł, że nowy ideogram przeciwnika wymaga poprawek. Występują niedostatki logistyczne. Przesyłka ekspresowa powinna załatwić sprawę. Mała paczuszka ze ślicznym. opalizującym, karminowym lakierem do paznokci + zmywacz do kompletu:). Wieczorem będzie już spokój. Tak oto, niekoniecznie się wysilając i bez bez narażenia na starty sanitarne, zaplanowaliśmy odparcie najazdu. - Że co? Że to przekupstwo i hucpa. A czniał to - zwycięzców nikt nie sądzi - to oni piszą historie, albo historię:)


number of comments: 46 | rating: 24 |  more 

Wieśniak M,  

heh :))) W zasadzie sam okrzyk powinien załatwić sprawę. Przy odpowiedniej artykulacji z modulacją głosu w akcentach można uzyskać wszystko mówiący komentarz :)))

report |

Jaro,  

Najchętniej usłyszałbym - dość z szalonymi kefirami, wszak wiadomo, że każdy z nich jest postrachem własnego barku :) W przypadkach płci męskiej zalecam przesłanie talii kart do brydża. Nawet jak nie umie grać to przynajmniej ułoży sobie pasjansa.

report |

Jaro,  

Jakoweś głosy są ,ale brak komentarzy poza Wiesiem:) Może i dobrze , bo niech siedzą sobie we własnym lesie:)

report |

Presumpcja,  

Ja duszą nadal siedzę w krzakach :)

report |

issa,  

http://www.krystynajanda.pl/moja-droga-b--fryzjer

report |

Jaro,  

Issa rozumiem , że w Twoim przekazie,albo przekonaniu chamy na salonach też są mile widziane? Tylko gdzie te drzwi do salonu heh:) Ja w dzienniku mówię, że nie ma co o tym gadać - w szuwarach siedzimy z Kolą i polujemy na kaczki, znaczy się usiłujemy, bo mało strzałów oznacza mało kaczek:) Miłego dnia Iss, także u fryzjera:) chyba, że ekstremalnie go omijasz:) ale przynajmniej pazury pomalowane:) O kur zapiał - "Jou !" krzyknęła i Kolę wymiotło - to i ja się zwijam , a szkockiej single malt na wabia już nie ma,żeby tę nową fascynację zawrócić:) Ech, nadchodzi zima, ciężkie czasy. Kulturo przebacz! Miłego zimowania:) Na ten trudny czas, należy uciec do ciepełka w mieście.

report |

piórko,  

Wesoły tekst :)) Zazdroszczę dystansu, no i moteczek też by mi się przydał :))

report |

Jaro,  

jak zadzwonisz to CI pożyczę:)

report |

copelza,  

he he. NIE DAJMY ODEBRAĆ SOBIE SWOICH BAGIEN !!!;) i jeszcze ciekawostka; można pisać i hucpa i chucpa:)

report |

deRuda,  

o to to :D

report |

Jaro,  

tu jest jednak dokładnie na odwrót jak z popularnie używanym w krytycznych sytuacjach i Ch... z tym :) czasem widzimy pisane przez H, co podobno nie jest błędem, chyba ,że przez i na końcu, a nie j :) ano, tak czy siak zakończę tym optymistycznym akcentem i.... Może lasy spłoną, lub je wyrąbią, ale bagna i tak zostaną:)

report |

deRuda,  

zwłaszcza moje bagno :)) dzieńdobry Jaro

report |

issa,  

pisownia tego ch.., o jakim mowa, kiedy nie jest chucpą oraz hucpą ;d jest związana z etymologią: pisze się ch.. w zgodzie z liternictwem wyrazów, z jakimi go łączy historia: 'cierń, kolec, choinka i jej gałęzie'

report |

issa,  

p.s. ano, dzień dobry, dzień dobry, bagienne błędne ogniki oraz wszelkie ogry ;d

report |

Jaro,  

Ciao DeRuda i Issa:) Szkoda, że to nie o mnie:) błędnym ognikiem nigdy nie byłem,a do ogra...to muszę trochę jeszcze przytyć i codziennie garbować skórę po uprzednim pokryciu jej warstwą wspomnianego przeze mnie kiedy indziej sprayu :) Than I will say welcome to this bloody day :)

report |

deRuda,  

ja poudaję ogra :) i zabarykaduję się na moim bagnie!!

report |

jeśli tylko,  

Rudy ogr - to ja przyjdę popatrzeć :)))

report |

deRuda,  

:) wszystko co się da schowam, resztę jesień przysłoni :P

report |

Jaro,  

można by postrzelać gdy skóra już twarda:) na rzęsy zielone czerwona kokarda, zaścieli się z jego juchy na wodzie, to słaby na sadło mocnemu w przyrodzie:) heh:) żartowałem:)

report |

deRuda,  

;))) nie zadzieraj z rudym ogrem człowieku :))

report |

issa,  

:d http://www.youtube.com/watch?v=3s3aUlb5fWA

report |

issa,  

:d no i z mniejszą zadyszką http://www.youtube.com/watch?v=GMOcFfauf9Q

report |

Jaro,  

i tu się zgadzam Issa:) ale mnie bliżej do Kota heh:) a czy ja mam DeRuda zadziory :) nic podobnego , miękkie poduszki i pazurki na cacy zrobione, własnie przejechałem nimi po ścianie :) ciary:) heh:)

report |

issa,  

p.s. Jaro, "Szkoda, że to nie o mnie:) błędnym ognikiem nigdy nie byłem,a do ogra...to muszę trochę jeszcze przytyć i codziennie garbować skórę po uprzednim pokryciu jej warstwą wspomnianego przeze mnie kiedy indziej sprayu". Ja tam nie wiem. Może byłeś, i jedynie nie zauważyłeś ;d? Np. zajęty innymi sprawami niż wypatrywanie ogrów i błędnych ogników ;)?

report |

issa,  

deRuda :d Ty Rudy Ogrze jeden! no masz, wiedziałam, że ten film animowany to jednak jest jakieś dalsze przetworzenie / przeobrażenie reala, a nie tam jakieś tylko plaplaekranowanie znikąd ;d

report |

Jaro,  

chyba jednak czas na nirwanę, czyli spożycie kawioru z szampanem:) i tylko jeszcze was poczęstuję, zanim nazwiecie mnie zwykłym... średnio zdolnym przed południem :)Miłego dnia:)

report |

deRuda,  

ja poproszę wino musujące półsłodkie i mrożone truskawki :) jak na ogrzycę przystało ;))

report |

issa,  

:d musujmy na bagnach - to brzmi fantastycznie motywująco

report |

issa,  

"poczęstuję, zanim nazwiecie mnie zwykłym...". Heh. No ja ze zwykłością bym rzeczywiście tak nie galopowała ;d Wg mnie to niekoniecznie w jakimś zawsze - obelga ;p to raczej ty zwykły! (a nie: ty ch..) - miałoby w pewnych okolicznościach przyrody znaczenie smutnej obrazy

report |

Jaro,  

Co wy z tym musem :) musu ni ma:) bo od musu i zapach niegościnny z bagna się unosi:), a na truskawki też nie sezon ,albo kawior ,albo figa, guzik z pętelką -:):P i zwykły dzień zamiast... No w mordę ,astrachańcem pogardziły, i tak to z kobitami heh:)

report |

deRuda,  

oj Ty oj Ty, ja się bałam, że dasz prawdziwego szampana, a on przecież niedobry ;) chyba że dobry ruski szampan zapodasz ;)

report |

Jaro,  

Dzisiaj 1 listopada to szampan może być półsłodki a więc sowietskoje igristnoje wchodzi w grę:)Pozdrawiam:)

report |

Wieśniak M,  

ech/ eh na wspomnienia człowieka bierze :)

report |

Jaro,  

to krzyknij "Jou" , kiedy dostaniesz karty do brydża- wypowiedź powyżej celem równouprawnienia kobiet:) Pozdrawiam

report |

ApisTaur,  

mógłbym się kąpać w winie / tylko jest problem / nie lubię wina / czemu trafiłem nie do tego raju? //:-)

report |

Jaro,  

bo niedobrze wybierać swój raj na haju :) lepiej na trzeźwo spojrzeć w otchłanie, właściwy raj na wieczność zostanie:)

report |

Teresa,  

Odbiałczenie to nic , w porównianiu z korzyściami. Fenole z etanolem regulują poziom cholesterolu, są antyoksydantami, a ból głowy? To tylko produkt uboczny, miłego dnia!

report |

Jaro,  

Teresko to fakt, ale to również trucizny. Do tego nie wydalamy ich w formie niezmienionej, aldehyd octowy i hipoglikemia to efekt takiego najazdu , z reguły po zjeździe:)

report |

Jaro,  

Pozdrawiam:)

report |

LadyC,  

:)))) czasem nawet histerię

report |

Jaro,  

Lady C- reakcja godna Ciebie , znaczy się szybkościowa na maksa :) no jak zwycięzcy histeryzują to co robią przegrani? heh:)Chyba kopią doły,żeby się do razu żywcem pogrzebać:)Pozdrawiam:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1