13 october 2013

13 october 2013, sunday ( Wynalazek )

Czy prześmiewca może mówić o czymś w superlatywach? - retorycznie zapytał Kola.  Dzisiaj w ponury nastrój wprowadził go zepsuty aparat. Kręta, miedziana, zaśniedziła  rurka może być przyczyną niepowodzenia, które zamieni dzień w niedosyt  - mruknął.- Nic nie skapnie do bukłaczka, tylko pójdzie w pinechy gdzieś po kuchni. Żeby to jeszcze była bania,albo sauna, to i skóra,a przede wszystkim śluzówki, mogłyby jeszcze coś złapać... -Ano, idzie zimno, trzeba uszczelnić okna - stwierdził po chwili. Pakuły przypominały waciate obłoczki. Ładnie wyglądały przez ekologiczne szyby z rybich pęcherzy. - Wot czort, potrzeba matką....
I tak wynaleziono kuchniosaunę, która zapewnia nam ciepło, higienę,a  na dodatek prznależną ludziom rozumnym rozrywkę.


number of comments: 59 | rating: 27 |  more 

Hania,  

wot czort:) Kola wrócił:)

report |

Jaro,  

ależ jest cały czas i nigdzie się nie wybiera, ale dziś niedziela więc zamiast uszanki nosi wyjściową pilotkę z żabiej skóry:)

report |

Hania,  

a walonki posiada?

report |

Jaro,  

no gdzie, usawił je przpsowo z wyłozonymi skarpetami na ganku , w kuchniosałnie siedzimy nago !:). tylko Kola nie całkiem jakom rzekł przed chwilą- mówi ,że widok łysej czaszki źle nastraja mu muzykę w głowie ,a i uszy ma zbyt wrażliwe jak pies. Muszę powiedzieć ,że pierwszy test kuchniosauny wpadł wielce obiecująco:)

report |

Hania,  

zamiast skarpet powinien mieć onuce:)to musi być nisamowity widok...dwa golasy w kuchniosaunie:)

report |

Jaro,  

widziałem , nie podglądaj ! Kola ma wzrok jak sokół i widzi nawet przez okna z rybich pęcherzy jak sokół na polu::D Nawet nie próbuj chyba...,że chcesz się przyłączyć i zażyć zwykłych przyjemności w niezwykłym przecież miejscu:) :)

report |

Hania,  

wolę popatrzeć :)

report |

Jaro,  

zróbmy tak - wstęp wolny ,a za patrzenie piątala:)

report |

Hania,  

zróbmy raczej tak- za to, że patrzę piątala:)

report |

Jaro,  

a co ja mówię:)?

report |

Hania,  

:) chyba się źle rozumiemy:)

report |

Jaro,  

no tak, czasem lepiej udać... łupieżco:):P

report |

Hania,  

no wiesz...:)

report |

Emma B.,  

ja znowu puk, puk do Ciebie. Ta rozrywka ludzi rozumnych mnie ujęła

report |

Jaro,  

o widzę już kolejka powiedział - Kola, wziął kartkę papieru i wycina już bilety:D

report |

jeśli tylko,  

Kola retoryczny, sam smak :))

report |

Jaro,  

słodko -gorzki już wieczorny światłocienie nocy skradł :)

report |

Wieśniak M,  

gdy nie można rózgą trzeba siekać się bluzgą:)))- Kola powinien być nominowany do - Kuchennej Nagrody Nobla:)))

report |

Jaro,  

i ten przyjmie do swojej kolekcji:)

report |

Jaro,  

retorycznie zaniemówił:)

report |

Jerzy Woliński,  

Kola się zabawia i nam frajdę sprawia:)

report |

Ania Ostrowska,  

pozdrawiam Kolę i Autora :) Tak trzymać, chłopaki

report |

Jaro,  

hej:) Aniu:)

report |

ApisTaur,  

to co w skutek destylacji nam się nie wyłoni / trzeba będzie na gorąco przez swą skórę wchłonić //:-)

report |

Jaro,  

nie skóra, a śluzówka najbardziej chłonie, szczególnie wraz z oddechem, do tego wolne dłonie, i można figle płatać, i ciepło się obraca, z podłogi do sufitu, to cyrkulacja taka, poczujesz jak posiedzisz chwilę, ten wynalazek Koli to perpetuum mobile:)

report |

ApisTaur,  

wytnij więc 'swą skórę' / zastąp to śluzówką/ i na swoim mijscu/ będzie nasze słówko//:-)

report |

deRuda,  

bo potrzeba to matka wynalazków zwłaszcza u ludzi rozumnych :)) witaj Kola :)

report |

Jaro,  

Witaj oburknął:) Kola jest nieufny i jeszcze Cię nie zna Doris The Red Hair:)

report |

Jaro,  

Za to ja to co innego:) serdecznie pozdrawiam:)

report |

deRuda,  

niech Kola za-ufuf-a, bo ja mam swój las i mu z gumiakami pchać się do jego nie będę, no chyba że zaprosi :) nie musimy też rozmawiać :)) a dla Cię Jaro pozdrowienia z puszczy świętokrzyskiej ;)

report |

deRuda,  

a i bym zapomniała dodać Jaro, żeby Ci nie przyszło do głowy, przypadkiem, zarzuć pisanie o przygodach i nieprzygodach Koli :)))

report |

deRuda,  

no i co tam u Koli słychać, śpi czy co? ;))

report |

Jaro,  

DeRuda:) zagania wiewiórki w sieci, co prawda dwie zwiały mu do reklamy ,a jedna tylko wychyla się z avatarowego okienka ,ale i na nie znajdzie się sposób:):)D Nie wiem po co było mu do tego moje gęsie pióro, no i masz nie piszę:)

report |

issa,  

(Kola być sehr gut oraz okij w mrowisko fajna mężczyzna - powiedział Taki Trochę Indianin, który czasem wychodzi ze skóry niedźwiedzicy ;p pozdrowienia dla niego. i proszę przekazać Jaronowi, że proza sprzyja mu chyba zdecydowanie bardziej niż przetkliwiona liryka jego dynamiki;)

report |

Jaro,  

ja przetkliwony oż TY !!!heh:) ja to semantyka , ja To ... Kola już wziął kija, ma taki dębowy, podobny do cepa, służy do opędzania się przed niedżwiedżinami w rozsianych po całym świecie północnych włościach wyobraźni, ale mówię odpuść Kola- dzisiaj wszyscy tak mówią, i że romantyzm zabił poezje też, i że rymy są do dupy, że to przeżytek :) po czym zaczynają łaknąć tego jak porannej kawy z ciepłym oddechem kochanki nocy:) A kiedy pyta Kola?- Kiedy ich real is uncool:) - Kiedy jej przylać ? - pytam ,a nasz real is cool odpowiedział Kola:)

report |

Jaro,  

a tak myslałem, że się wypniesz:D

report |

issa,  

o, to, to. zdecydowanie zaczynasz jakoś jaśniej myśleć od pewnego czasu ;D nie no, Kola jest chyba niezastąpionym trenerem odkrywców wynalazków ;)

report |

issa,  

dobra, dosyć tych pieszczot, bo Cię przepieszczę na wylot ;p idę znaleźć przejście w real

report |

Jaro,  

Issa:)Też zmykam. Sprawdzę ,czy rzeczywiście możliwe są jajniki pływające pod pachą madame:) :D A jasność wiekuista otacza nas już od dawna:) szczególnie kiedy Kola drapie się przez nos po przysadce mózgowej. Twierdzi,że od tego mogą odrosnąć mu włosy.

report |

deRuda,  

a możliwe, że nawet zęby ;)))

report |

Jaro,  

O zębach nie wspomina. Chyba ,że widzi niedźwiedzie:)

report |

copelza,  

do bani, waszmościowie, do bani!!! ekstra, kola mi coraz bardziej podchodzi:)

report |

Jaro,  

Cop, bo Ty wiesz co dobre jest:)Welcome to the coolguyland:)

report |

Ania Ostrowska,  

popatrzcie tylko, jak Truml zmienia się na coraz ciekawszy - pamiętam, że jeszcze tak z rok temu dział Dzienniki był nieciekawy, bez charakteru i rzadko uczęszczany - a teraz kwitnie :) Kiedy zaglądam rano przy kawie, jeszcze zanim oddam się pracy zarobkowej, pierwsze co, to patrzę co nowego w Dziennikach (a potem w Fotografiach) - i mam o czy porozmyślać w drodze do . Strasznie mi się podoba ze w Dziennikach porobiły się cykle autorskie, łatwo identyfikowalne nagłówkami "poranki i ostatki"deRudej, i "co się robi, żeby nie robić tego, co powinno" hossy, od dawna już należą do moich ulubieńców, niedawno dołączyły do nich "Myśli pomieszane, Myśli poplątane" Corellona Larethiana, no i Twój Kola Jarku, rzecz jasna, bo Wy obaj przecież wywołaliście całą tę ryradkę :) Wprawdzie tu wspólnego tytułu nie ma, ale zaraz w pierwszym zdaniu zazwyczaj "Kola" pojawia się niezawodnie, więc człowiek długo w niepewności nie zostaje. Super jest, naprawdę super :))

report |

Jaro,  

Kola własnie spogląda w Twoją stronę czyli ode mnie na południowy zachód:) nie wiesz jak jeszcze potrafi się oblizać,ale i na to przyjdzie kolej:) Pozdrawiamy:) dzięki za zwrócenie uwagi - pozaglądamy do pozostałych :)

report |

..,  

cicho podziwiam utwór i komentarze

report |

Jaro,  

Slav jak będziesz tak siedział to wilka załapiesz:) a u nas ciepło i dostatnio:) właśnie obieram ziemniaki zajumane z kopca nieopodal, a Kola umiejętnie sprawia bażanta - przepis na ten artykuł pierwszej potrzeby podam innym razem:) na razie robota czeka:)

report |

..,  

zapomniałeś dodać " a , dzięki :)

report |

Jaro,  

Slav:)owszem i już pozdrawiam:) Miłego dnia i dzięki za odwiedziny:)

report |

..,  

na chwilę się tylko zatrzymałam i już mnie nie ma

report |

Jaro,  

Slav:) śniadanie mamy :) jajeczka kuropatwy z pieprzem kajeńskim i pajdą świeżego chleba suto posmarowaną masłem, a do tego kawa z mlekiem:) Siadaj proszę:)

report |

hossa,  

czytam Jaro i wiesz, uwiodła mnie bania, albo sauna:) heh, Kola lubi to co i ja lubię:)

report |

Jaro,  

Hossa:) no patrz,a ja dopiero teraz zajrzałem :) a tu już za oknem zima i nasza kuchniosauna to wymarzone miejsce na przeczekanie, nie tylko Xawerego:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1