2 october 2013

2 october 2013, wednesday ( Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje... )

Koli nic nie rusza, kiedy chodzi po lesie. Owady po ukąszeniu padają jak po muchozolu. Kola jest jak elew, odporny na wszystko  i trudny do zarypania.Właśnie paraduje po kuchni  w gaciach z zalotną dziurą na pośladku, po którym  tęgo się drapie. To oznacza u niego trudny do wyobrażenia proces myślowy i jednocześnie, być może, bo nie jest to łatwe do osiągnięcia, zdziwienie. Dziś bowiem ogłosiłem dzień trzeźwości i zamiast codziennej, porannej setki spirytusu, ma kawę z mlekiem. Żeby nie czuł się urażony, dostał prawdziwe hawajskie cygaro. O! Uwaga! Właśnie oblizał końcówkę, powąchał, odgryzł kawałek i zaczyna z ukontentowaniem przeżuwać - u Koli nic się nie marnuje. Czego i wam życzę:)


number of comments: 27 | rating: 17 |  more 

Wieśniak M,  

Jako że dziś ma urodziny ( Dzień Anioła Stróża)- złóż Koli ode mnie życzenia- Niech się snuje dalej i praktycznych gaci nie zmienia/ nowe trzeba by wydrapywać od nowa/ a w starych ma chłopina powab :))

report |

Jaro,  

Kola oficjalne imię Mikołaj urodził się 6 grudnia, znam jego zwyczaje spodnie założy koło południa, ale jak twierdzisz, skoro ma powab, to mówi,że dziś też może świętować. Już założył strój wyjściowy, czyli skórzaną pilotkę:)

report |

Hania,  

A co Kola taki usłuchany?

report |

Jaro,  

Dzień trzeźwości zawsze nastraja go nieco nostalgicznie:)

report |

Hania,  

aha...to jutro znowu dzień od spirytusu zacznie?

report |

Jaro,  

to u niech poranny rytuał:) spożywa go cienkim strumyczkiem, więc trochę to trwa:)

report |

Hania,  

znaczy...się delektuje?:)

report |

Jaro,  

Tak jakby:)

report |

bosonoga,  

Postać Koli coraz bardziej... malownicza :)))

report |

Jaro,  

będzie w desenie:)

report |

Małgorzata Pospieszna-Zienkiewicz i Edek Pospieszny,  

Biedny Kola! On na ten kawie z mlekiem i hawajskim cygarze do wieczora pewnikiem nie dotrwa), a gacie to niech mu Anioł Stróż koniecznie zmieni, bo w trumnie z taką dziurą lumbago murowane.

report |

Jaro,  

Kola nigdzie się jeszcze nie wybiera:)

report |

issa,  

No to już właściwie w okolice świętego Mikołaja mężczyzna trafił chyba, nożesz. Całkiem dobre miejsce, całkiem dorzeczny święty ;d Pozdrowienie Agnieszki dla Koli :)

report |

Jaro,  

Kola obchodzi urodziny zawsze 2 razy:) zna bowiem oba kalendarze:)

report |

deRuda,  

uściski dla Koli :) swojskie leśne :)

report |

Jaro,  

w zasadzie nie mówiłem ,jak Kola stracił zęby - nie wszystkie bo nadal 3 posiada::) nie był to efekt długoletnich zaniedbań, raz po prostu pomylił się i zamiast do chałupy wlazł zimą do gawry. Niestety niedźwiedzica jak każda kobieta , która budzi się "w środku nocy" była ,że się tak delikatnie wyrażę, mało pobłażliwa:)

report |

issa,  

był raz sobie Trójząb Kola / i w niedźwiedziej łapie / bolał ;d

report |

Jaro,  

Taki uścisk ona miała ciężka łapa twarda skała:) zęby można było zbierać na implanty dać cholera, ale wtedy było ciemno no i Kola nie był ze mną:)

report |

issa,  

Taki uścisk ona miała / Ciężka Łapa / Twarda Skała / że aż zęby na niej zjadł / chociaż żaden z niego kat ;d

report |

deRuda,  

ot życie :)) niechaj Kola uważa na śpiące niedźwiedzice :)))

report |

An - Anna Awsiukiewicz,  

prawie widzę ten obrazek i się uśmiecham...do Koli oczywiście...

report |

Jaro,  

też tym popijam:)

report |

Ananke,  

zabawne Jarku, pisz więcej prozą :)

report |

gabrysia cabaj,  

pisz - super wychodzi - chcę więcej Koli:))

report |

hossa,  

Ha, Kola ma poczucie cudne poczucie humoru:)

report |

hossa,  

poczucie cudne poczucie :d ot, to chyba mój słowny wynalazek :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1