1 july 2013

1 july 2013, monday ( Esta,esta, czyli poradnik popołudniowy. )

Taka była fiesta, że mój rozogniony arbuz musiałem schłodzić litrem kanonicznie zagajonej wody jerychońskiej, a ta jest trudna do zdobycia w porannych przytułkach, gdzie kołdra może ważyć tonę, a podłoga udawać sufit. Wszystko zależy od układu planetarnego, w którym w danej chwili orbitujesz. W niektórych, po przebudzeniu, natychmiast wyschniesz na wiór. Stąd, w takich przypadkach, należy być przezornym i zawsze ważny jest wieczorny zapas. W innych podają paloną kawę z rogalikiem, lub dwoma, w zależności od liczby krążących księżyców. Trzech nigdy nie widziałem, bo podobno, planety z taką liczbą księżyców są niezamieszkane. Atmosfera z chloru i fekaliów, czy coś tam w tym guście, zdecydowanie przeszkadza w biernym oddychaniu, nie wspominając o seksie; słowem - zdecydowanie nie polecam. Ostatnio też, ktoś wyrwał się tam na boku i wcięło go na amen. Jeden muzyk próbował to tłumaczyć zaburzeniami continuum czasowego, że niby rytm się kopsa i nie można zrobić kroku w żadną stronę. Hm, to by tłumaczyło ten zapach fekaliów (pewnie tam cały czas robią pod siebie) i nadmiar chloru. Ano, tak czy siak, tylko służby asenizacyjne  i to z musu, odwiedzają te korytarze. Cóż, ale one mają sprzęt i odpowiednie słuchawki. Najważniejsze, to jednak nie brać tego wszystkiego do bani i jak powiedziałem robić zapasy! Młotki też należy czasem brać ze sobą. Zawsze jakiś się przyda ,żeby wypuścić na wabia i zobaczyć co z tego wyniknie. Pozdrawiam i jak zwykle życzę - miłego dnia oraz tym razem udanych wakacji:)


number of comments: 15 | rating: 16 |  more 

Wieśniak M,  

może wydać się to dziwne ale właśnie wapuje arbuza:)))))

report |

Jaro,  

nic dziwnego o w tym kolego,ale koniecznie kanonicznie zagajony, bez tego nie jedz.:)

report |

Sabi,  

Pierwszy dzień urlopu witany kacem? To ja podziękować. :))

report |

Jaro,  

Ja jeszcze nie urlopuję:) a skąd znasz to uczucie? hm czucie w tym przypadku brzmi głupio - skąd znasz symptomy:)?

report |

Veronica chamaedrys L,  

...wzajemnie..:)

report |

Jerzy Woliński,  

przestrogi wakacyjne się przydają:)

report |

Jaro,  

grunt ,żeby światło nie gasło na wiekuistość jasną:)

report |

.,  

Dobrze mieć coś nad ranem gdy powietrze traci kontakt z nami :) fajnie napisane z wyobraźnią

report |

Jaro,  

są ci czeluści niezbadane i meandry utlenionych koktajli na których bywać wypadało:)

report |

.,  

czyli puste butelki :)

report |

Jaro,  

Pan zawsze spłyca Panie Marcelu :) a mój statek dziś popłynie na kolejny z Francuzami:) tylko nie wiem gdzie zawinie, gdzie kolację dzisiaj mamy:)

report |

.,  

Panie Jaro statek statkiem a puste butelki pustymi - konkrety się liczą - miłej kolacji z duża ilością szampana :)

report |

Jaro,  

konkrety są:) a popływać też lubię heh:)Wzajemności:)

report |

bosonoga,  

Z polotem :))) Też udanych wakacji życzę!

report |

Jaro,  

byle nie kłaść się pokotem:) to ten pokot z polowania Bosonoga witam z rana:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1