19 april 2013

20 april 2013, saturday ( wiosenne porządki czyli jak przygotować miejsce pod rabaty milości )

czucie potrzebuje nieco higieny
po co szukać brzytwy ockhama
u jakiegoś cyrulika odciąć się
od uczuciowego lenistwa choćby
przy pomocy sierpa księżyca

zagrać rzuciwszy na szalę warkocz bereniki
bogowie sprzyjać będą  siódemka wybranką
krew znów zatętni zniknie chemia fizyka
zostanie jedna
ona królową wśród nauk
 
matematyka miłości


* dla Oli w wigilię urodzin - ciepło o Tobie myślę


number of comments: 69 | rating: 25 |  more 

Hania,  

niech zatętni:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...już słyszę jak tętni...:)

report |

.,  

marzenia do kwadratu a miłość warta jest licz nie wymiernych - czas na porządki - kto nie dba o ogród nie wącha kwiatów :))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...już dziś wiosenny bukiet zaniosę...jak życzenia najlepsze, te urodzinowe...:)

report |

.,  

Urodzinowy - wow wszystkiego pięknego i tylko dobrego :))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...a jutro...jutro posłaniec dostarczy...:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...liczby niewymierne piękne...nimi można opisać miłość...:) ...subtelne, tak jak piosenka Kate Bush - Pi... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded

report |

Veronica chamaedrys L,  

*errata...http://www.youtube.com/watch?v=kZSHr5E7fZY ...:)

report |

alt art,  

geometria, geometria, przecie..

report |

Veronica chamaedrys L,  

...to dział matematyki tylko...aż...

report |

alt art,  

ee tam; na początku była geometria..

report |

Veronica chamaedrys L,  

...na początku był chaos, to skąd możesz wiedzieć...

report |

alt art,  

geometria była wcześniej..

report |

Veronica chamaedrys L,  

... przeprowadź dowód zatem...może być nie wprost...

report |

alt art,  

przecie to oczywista oczywistość; geometria musiała być przed fizyką..

report |

Veronica chamaedrys L,  

...no tak aksjomat...

report |

alt art,  

nie wypada takich słów; młodzież czyta..

report |

Veronica chamaedrys L,  

...młodzież?...ona niech się uczy...

report |

bosonoga,  

już sam tytuł przyciąga :) fajny tekst (dla mnie wiersz), ale tak zupełnie bez chemii ( czyli feromonów)? zabieram: "odciąć się od uczuciowego lenistwa choćby przy pomocy sierpa księżyca" Pozdrowionka serdecznościowe :)

report |

Veronica chamaedrys L,  

... dziękuję, Gabi...:)...jak to bez?...wszystko jest liczbą...:))) ...zabieraj, proszę...:) ...dzięki, a dla Ciebie jeszcze buziaki:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...wnuczka Darwina napisała książkę "Matematyka miłości"...traktuje o brakującym ogniwie...ale w innej przestrzeni...i to wcale nie Banacha i nie Łobaczewskiego..."opowieść o potrzebie ciepła i miłości w dwóch epokach, różniących się od siebie jak rysunek od fotografii"....polecam...:)

report |

M.S.,  

Bardzo fajny tytuł! Środek też mnie nie zawiódł :-)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...to dobrze, bo samo opakowanie, choćby najpiękniejsze nic nie znaczy...:)

report |

M.S.,  

Fakt!

report |

Veronica chamaedrys L,  

...tak, a z nim się nie dyskutuje...:)

report |

M.S.,  

No chyba, że ktoś lubi :-)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...albo , że ten Fakt nosi jakieś imię...:)

report |

M.S.,  

A to zmienia postać rzeczy :-)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...w samej rzeczy...:)

report |

M.S.,  

Hahaha

report |

bosonoga,  

wszystko jest liczbą? hmm :)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...a to już nie moje, to Pitagorasa...:)

report |

bosonoga,  

rzecz w tym, że ja matematyki nigdy nie kochałam :)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...to wina nauczyciela...nie potrafił rozbudzi Twoje duszy...i nie powiedział "pozwól sobie być mądrą"... ...a wiesz, dziś na lekcji w trzeciej gimnazjum podałam temat, taki sam jak tytuł tego wiersza tyle, że z myślnikiem, a po nim rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych...nikt nie był zaskoczony...:)

report |

Joha,  

Veronico, przyciągnęłaś mnie, och, przyciągnęłaś - "krew znów zatętni zniknie chemia fizyka zostanie/ jedna/ ona królową wśród nauk/ matematyka miłości ". Pamiętam, choć tylko już wzdycham do wspomnień :)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...pamięć, ta zostaje... powzdychaj...i dziś jeszcze wspomnienia mogą uśmiechnąć...:) ...dziękuję, Joha...:)

report |

Joha,  

"a wiesz, dziś na lekcji w trzeciej gimnazjum podałam temat, taki sam jak tytuł tego wiersza tyle, że z myślnikiem, a po nim rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych...nikt nie był zaskoczony...:)" I na tym to polega :))))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...tak, na tym...przepraszam Joha ale mam gościa...właśnie perzę yerba mate...dzięki, że wpadłaś...:)

report |

Joha,  

Veronico, rozumiem, nie przepraszaj . Miłych chwil :)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...były miłe...:)

report |

Jerzy Woliński,  

w miłości liczy się wiele:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...a jednak liczy...:)

report |

Magdala,  

a jak ktoś woli gramatykę? ;)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...to super...a jeśli, to ktoś taki jak Ty, to z pewnością czuje matematykę miłości...i nawet potrafi zapisać ją lepiej niż ktoś inny, bo zna formy gramatyczne...:)

report |

Magdala,  

:))))))))) no to masz mnie! :))))) buziak, Jo :*

report |

Veronica chamaedrys L,  

...buziaki, Magduś...:)

report |

Darek i Mania,  

kiedy byłem młody to była moja pierwsza miłość - matematyka, z całej tej miłości i spotkań zostało powiedzenie mojego ulubionego wykładowcy a zarazem autora Lecha Górniewicza - i wydaje mi się że umiem liczyć na samego siebie ;)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...też to powtarzam moim uczniom...:) ...choć częściej: /zanim ruszysz ręką noga/ zanim powiesz pierwsze słowo/rusz człowieku sercem/w międzyczasie głową/

report |

Veronica chamaedrys L,  

... zazdroszczę wykładowcy takiego ucznia...choć i ja mam takich paru, z którymi się nawet spotykam, mimo, że oni opuścili już mury szkoły... każda miłość jest pierwsza, pozdrawiam...:)

report |

Darek i Mania,  

hehe czyli matma scala ludzi w ścisłe związki :)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...przecież wiesz, że na układy (równań) nie ma rady...:)

report |

zuzanna809,  

...matematyka nigdy nie była moją mocną stroną... Trzeba było bardziej się przyłożyć...:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...to nic, dotykasz i czujesz ją,to wystarcza, Zuziu...:)

report |

mua,  

:))) dla mnie bomba. Nazwałbym go " czułość " ... tak mi sie z tym kojarzy :)) . I zastanowłbym się czy nie wywalić tej " chemi " :))) ... z fermonami bym nie walczył są wszędzie :))) i więcej ich niż motocyklistów he he he pozdrawiam

report |

Veronica chamaedrys L,  

... feromony to czysta matematyka..."Perfect Ten-trzy feromony, zbilansowane do naturalnej ilości wytwarzanej przez człowieka. Najbardziej stężone feromony na świecie. 10 ml - 372 zł"...i co Ty powiesz na te liczby... no co?...

report |

mua,  

ps .. też bym kciał miec natrzaskanych tyle zdjęc żeby móc zmieniac co chwilę avatary ... nie nadążam podziwiać :)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...no to co w końcu?... moje awatary, czy wiersze się Tobie podobają?...:)

report |

mua,  

ps ps ... czytam czeci raz bo mi sie podobuje :)) i zastanawiam się nad " po co " w pierwszej. Czy nie powinien być tu tryb twierdzacy?? bo gubi mi się sens, lub przynajmniej, wstawić należya jeszcze lepiej słowo trzeba przed " odciąc sie' :))), bo jakoś nie mogę połapac caości w pierwszej :))

report |

Veronica chamaedrys L,  

... czytaj, czytaj...:)

report |

mua,  

ps ps ps - po piątym czytaniu :))) gdyby było: odetnij się i zagraj zamiast tak jak jest to bym również zrozumiał .... pewnie:)))))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...no proszę już piąte czytanie...ćwiczysz jutro egzamin gimnazjalny...czytanie ze rozumieniem, to podstawa...:)...wiesz byłabym skłonna zastosować drugą osobę liczy pojedynczej...ale co pozostałymi osobami?...nie chcę ograniczać możliwości...choć obiecuję, że się zastanowię...:)...pozdrawiam...:)

report |

doremi,  

malowniczo, oj ta "matematyka miłości"...:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...:)...tak, wszystkiemu winna ona...:)

report |

Florian Konrad,  

,,po co szukać brzytwy u ockhama czy jakiegoś innego cyrulika"- to -NIE. może ,,po co szukać brzytwy ockhama u jakiegoś cyrulika? Będzie sensowniej

report |

Veronica chamaedrys L,  

...może masz razję, choć chodziło mi jescze

report |

Veronica chamaedrys L,  

... pomyślę...:)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...ok, zmieniam...:)

report |

piórko,  

Myślę, ze Ola uśmiechała się do Twoich słów tak ja ja dzisiaj :))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...była szczęśliwa, wiesz dlaczego?... był to pierwszy wiersz jak dostała ...:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1