10 july 2012

16 november 2010, tuesday ( po koncercie SDM ( poświęconemu pamięci Wojtka Belona) )

wstaję każdego ranka ze słońcem
szukam domu w ludziach w wietrze
w trawie na wzór niebios z widokiem
na pastwiska malowane kłosami zbóż

gdzie stada bezdomnych aniołów
brodzą po kostki w mgle na skrawku szczęścia
na kropkach biedronki
w muszli ślimaka w igiełkach traw
w szeroko rozwartych oczach sarny

w mysiej norce
by obserwować boskie widoki
gdzie światło mi drogą i ciemność tak miła
by usiąść przy stole
i pijąc nektary  biedy kosztować

zbuduję mój dom
by mieć gdzie umierać
i rodzić się znowu

Maestro Bezdomny
Majster Bieda


number of comments: 23 | rating: 18 |  more 

Jerzy Woliński,  

wrócę tu jeszcze:)

report |

Joha,  

Sądzę, że niejeden raz tu wrócę ! Też lubię piosenki SDM:-)

report |

Veronica chamaedrys L,  

wracaj, kiedy tylko chcesz:)

report |

Leszek Lisiecki,  

SDM WGB - można słuchać i zachwycać się bez końca muzyką tekstami. Dzięki za przypomnienie bo za często czas odgania od refleksji...

report |

Veronica chamaedrys L,  

...widzę, że trochę pobuszowałeś po moim dzienniku...:)...proszę, Leszku...:)...pozdrawiam...:)

report |

Leszek Lisiecki,  

Pobuszowałem i buszuję nadal - tak rzadko mam czas na czytanie... Nie jestem zwolennikiem czytań wyrywkowych, pojedynczych tekstów - tak niewiele mówią o autorze... A więc będę tu wracał :))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...dotknąłeś...wracaj...:)

report |

piórko,  

Spokojne wędrowanie w umiłowaniu przyrody :)) Ładnie :)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...spokojne?... naszpikowane emocjami, Leciutkie...:)

report |

Ania Ostrowska,  

bardzo dziękuję za podpięcie Veronico, pasuje jak ulał :) poza wszystkim innym, dzięki temu w ogóle go przeczytałam, czy też bardziej powinnam powiedzieć - natychmiast wsiąkł we mnie. Wciąż się natykam na takie przypadki, już u kilku Autorów - że przegapiam wartościowe teksty i obrazy, a wydaje mi się że przyglądam tu strony w miarę regularnie. Czy wiesz może, co trzeba zrobić, żeby dostawać powiadomienia o nowych pracach wybranych autorów? bo wydaje mi się, ze zrobiłam wszystko, co trzeba a maile nie przychodzą :( pozdrawiam serdecznie :))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...Aniu, dopiero tera przetarłam Twój komentarz... cieszę się, że pasuje..., że wsiąkł w Ciebie...tez przegapiam wiele tekstów i to tej samej przyczyny...niestety nie potrafię pomóc... pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej niedzieli......:)

report |

mua,  

...spacja pomiędzy " nektary biedy " - choć może przeżuciłbym ten zwrot niżej :))) puentę zabieram , choć może odwróconą w kolejności :))) , że na końcu zatańczą Pani Śmierć z Panem Zgonem, z radości – choć kto wie może i masz rację ( stawiasz kolację ), że może oni tańczą z radości już przy narodzinach dziecka ?? ...kto wie ...kto wie :))))))... a właściwie zabieram zajebistą caość :)))) dając wielkiego plusa :)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...zabieraj...dzięki, za plusa też...tym razem bez targowania obyło się...:)

report |

mua,  

...ps znowu zmieniasz awatarki :))) he he a na tym zdjatku to Qń - Ło szadź nalepiej wypadł :)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...to na cześć dziadka...i Jego Kasztanki...:)

report |

mua,  

całusy dla kasztanki :)))) ( dziadków nie obcaowywuję )

report |

Veronica chamaedrys L,  

...toć to przecież para...powiem więcej naczynia połączone...:)

report |

mua,  

... to para normalne :)))), że taka nawet " Para-męt pikczers czyli kulisy srebrnego ekranu " he he

report |

Veronica chamaedrys L,  

...cha, 60 minut na godzinę... sugerujesz, że to niby prędkość...:)))

report |

mua,  

...a cóż mua mogę sugerować :))) sugarrować??? ...mua starać sie być " nie za słodki nie i za kwaskowy " taki dżemik dla " najstarszej starowinki " :)))... jak to w seksmisji :)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...Julia do Romeo mówi: mój żeś Ty dżemiku... toż to scena balkonowa...a właściwie kanapkowa:)

report |

mua,  

ha haahhahahhhha ... no ja poproszę te Dżulię co powie " mój żeś Ty mój "....dżemiku :)))))))))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1