11 september 2013

11 september 2013, wednesday ( oczywiście podsłuchane )

Żeby zainteresować faceta trzeba niewiele - wystarczy zdjąc bluzkę. Albo słuchać.


number of comments: 106 | rating: 22 |  more 

alt art,  

nie wierzę..

report |

jeśli tylko,  

sprawdzałeś? :)

report |

Wieśniak M,  

heh:))-?troszkę to...seksistowskie, a i przecież może się zdarzyć że facet własnie wtedy straci zainteresowanie:))- z jakiegoś powodu:))

report |

jeśli tylko,  

seksistowskie? może.. w obie strony ;)

report |

issa,  

Mnie przy tego rodzaju tekstach włącza się chęć spojrzenia z drugiej strony dla równowagi. Zatem, testowo: Żeby zainteresować kobitę trzeba niewiele - wystarczy zdjąc bluzkę. Albo słuchać. ;)

report |

issa,  

Ewentualnie, można nieco bardziej przystosować do wymagań płci: Żeby zainteresować kobitę trzeba niewiele - wystarczy zdjąć koszulę /spodnie, krawat, muszkę?/. Albo słuchać.

report |

Wieśniak M,  

jest to zdanie rownie przawdziwe jak poprzednie:)) -może wystarczy więc:Żeby zainterresować człowieka wystarczy zdjąć bluzkę. Albo słuchać.:)

report |

issa,  

:d dobra, to testujemy i ten wariant

report |

Magdala,  

no i muszę, sorry: :)))))))))) niestety sama się nasuwa. refleksja taka, jak Twoja.

report |

issa,  

Żeby zainteresować człowieka trzeba niewiele - wystarczy zdjąć bluzkę lub koszulę. Albo słuchać.

report |

Wieśniak M,  

albo takie: żeby zainteresować kobietę wystarczy pochwalic jej bluzkę albo zdjąć własną?:)

report |

issa,  

I, jakoś tak, z której by strony patrzeć czy nie patrzeć, wydaje się, że każdy z testerów odpowiada diagnozie: "jest to zdanie równie prawdziwe jak poprzednie". O, to, to ;d

report |

jeśli tylko,  

prawda uniwersalnie porównawcza, prawda porównawczo uniwersalna ;)

report |

Magdala,  

czasami warto założyć i wymieniać się słuchaniem :)

report |

Wieśniak M,  

:))- o tak:)))

report |

Wieśniak M,  

co zatem zrobić aby zainteresować bluzkę?:))

report |

issa,  

hahah

report |

issa,  

żeby zainteresować bluzkę, trzeba wyjąć z niej człowieka ;)?

report |

Wieśniak M,  

może być dowolnej płci:)))

report |

issa,  

tak :d może być dowolnej płci

report |

issa,  

(przypomniał mi się gadający garnitur z "Mistrza i Małgorzaty" Bułhakowa :)

report |

Wieśniak M,  

opowieść o bluzce która niejedno widziała( z cyklu opowieści second handu:))

report |

issa,  

o, to chyba niezła opowieść :d

report |

issa,  

nic to. trzeba zapamiętać cykl, który zaproponowałeś, bo a nuż, może kiedyś się, hm, rozcykla czy jakoś tak i wtedy trzeba będzie pamiętać o, tym, no, wiesz, ojcu chrzęstnym :) a teraz znowu snicknę na trochę. do później :)

report |

deRuda,  

żeby zainteresować bluzkę trzeba ją założyć :)

report |

jeśli tylko,  

i wyprowadzić na spacer lub na raut :)

report |

deRuda,  

o to to :) i zebrać odpowiednio przychylną do bluzki publiczność :) co to by jej nie zdejmowała od razu, że nie daj bóg rzucając w kąt ;))

report |

jeśli tylko,  

bluzce też się należy.. swoje 5 minut ;))

report |

Wieśniak M,  

A tak na marginesie jest to zdanie skierowane do części populacji które potrafi dostrzec "mrugnięcie okiem". Jeśli więc trafia na grunt podatni zyska aplaus. Jeśli trafi w próżnię spotka wzruszenie ramion:)))

report |

issa,  

Wieśniaku, no okej, okej. Tyle że właśnie próbuję sobie wyobrazić tego faceta, z którym zaczęłam, ściągnąwszy przepisowo bluzkę, rozmawiać w realu, i recepturowo słuchać. A tu facet, mówiąc, raz po raz, niemal bez przerwy, mruga do mnie okiem. I co ja mam wtedy zrobić ;d ?

report |

issa,  

(Tam jest "albo", no ale ja nie umiałam wybrać ;d)

report |

Wieśniak M,  

Hmmm, przytknąć mu do ust lusterko?:)))

report |

issa,  

hahah

report |

Wieśniak M,  

albo jest tu szpilą celowo wymieżoną w osobnika. Jako seksitowskie( to moja teoria) wytyka myślenie jednotorowe. Samiec może albo jedno albo drugie. Zachowanie wielowątkowe wprowadza mu niepotrzebny szum w głowie( głupieje):)))

report |

Wieśniak M,  

już się wstydzę za literówki:)))

report |

jeśli tylko,  

Isso, tam w żadnym przypadku nie jest "i". Tm jest mocne "albo". "ALBO" ;))))

report |

issa,  

ot, znowu mi się przydarzyło coś niemożliwego ;d

report |

jeśli tylko,  

a to nie norma? :))

report |

issa,  

heh. możliwe, że tak ;)

report |

deRuda,  

ja myślę isso, ze jeżeli facet zbyt długo mruga okiem, to znaczy, że brak mu magnezu i witamin ;))

report |

issa,  

:d a, znaczy, warto nosić w torebce jakieś suplementy diety, powiadasz?

report |

deRuda,  

poczęstować go jakimś odżywczym jedzonkiem - a przecież przez żołądek do serca, można wtedy słuchać i w sumie zdjęcie bluzki też może być, ale dopiero po jedzeniu ;)))

report |

jeśli tylko,  

to może i świeczki zapalić.. dla nastroju :))

report |

issa,  

w oczach ;)?

report |

Magdala,  

ale ruszyłaś, Jeślino, bryłę z posad świata :)))))) buziak!

report |

jeśli tylko,  

aa. taki był mój "świerzbiątek " :))) buziak :)))

report |

hossa,  

ożesz, w moim przypadku odpada ta recepta;( rzadko bywam posłuszna;d a i z tą bluzką to wahałabym się, a nic tam w tym zasłyszeniu jeśli tylko nie mówiono o mądrych oczach alboco?

report |

hossa,  

albo o nadgarstkach ?

report |

jeśli tylko,  

mądre oczy zawierają się w opcji "słuchać". Albo jakoś tak :))

report |

hossa,  

acha(aha) tylko mi się sierść zjeżyła na "słuchać" w znaczeniu: bycia posłusznym;)

report |

jeśli tylko,  

nie, nie, przyjmować do wiadomości :)

report |

hossa,  

a "zainteresować" to w jakim znaczeniu? takim krótkim czy dłuższym, tak się pytam z ciekawości

report |

jeśli tylko,  

"być posłusznym" to raczej "słuchać się" :)

report |

hossa,  

ale było napisane: Albo słuchać. No tak sobie buszuję.

report |

jeśli tylko,  

a buszuj w buszu :)) hej, hossa :)

report |

Eva T.,  

nie przekonuje mnie to co napisalas (to podsluchane:) zdejmujac bluzke mozna faceta wystraszyc, odstraszyc, zaszokowac... no jakos tak, w tym sensie :) to zalezy chyba, co ma sie do pokazania ;)

report |

Ananke,  

co do bluzki, po części prawda, Ci z konkretnymi zamiarami i oczekiwaniami z pewnością wybiorą taką drogę na skróty :). Takich, co tylko się słucha omijałabym szerokim łukiem ;)

report |

jeśli tylko,  

To taka obserwacja statystyczna. Nie do konkretnego człowieka :)) Z "podsłuchania" wynika, że to dwa najskuteczniejsze sposoby. :)) zdejmowanie bluzki można potraktować symbolicznie.

report |

Ananke,  

odebrałam to dokładnie jak piszesz :)

report |

jeśli tylko,  

Na razie przewaga głosów damskich :))

report |

Eva T.,  

moze panowie nieco sie speszyli ;) no i po prostu nie lubia publicznie o symbolicznie zdjetych bluzkach rozmawiac :)

report |

Janusz38,  

hahahahahhahaha :):):)

report |

bosonoga,  

zdjąć bluzkę – zależy od tego czy pod bluzką kusząca zawartość :) słuchać – jak najbardziej i jeszcze potakiwać, podziwiać, że taki mądry :)))

report |

ApisTaur,  

rzecz cała na tym polegała / ja powiedziałem - zdejmji bluzkę / a ona zaraz usłuchała // :)

report |

jeśli tylko,  

no i wygadał! ;))))))))))

report |

Jerzy Woliński,  

bywa, że jeden guziczek odpięty wystarczy:)

report |

Darek i Mania,  

liczy się ciało i to coś a samo zdjęcie bluzki może zadziałać jak zbyt mocno wciśnięty gaz lub hamulec ;)

report |

issa,  

ja właściwie chyba nie wiem, co się liczy. chyba jakoś dziwnie patrzę, bo np. zdołałam przez parę miesięcy (naprawdę, bez żartów) kompletnie nie zauważyć, że nosi okulary jedna z tych osób, które stawały mi się bardzo bliskie. więc dopuszczam myśl, że mogłabym tak samo nie zauważyć, że w ogóle ktoś zdjął cokolwiek :d

report |

blue eye,  

a bo Ty, issa, oczami duszy patrzyłaś, to dobra metoda :)

report |

issa,  

heh, nie mam pojęcia, na czym to polega :)

report |

jeśli tylko,  

instynktownie stosujesz ;))

report |

blue eye,  

to ten czar, magnetyzm, "coś", co gołym okiem trudno dostrzec :) a poza tym, to się fajnie sprawdza, jeśli ktoś niezbyt urodziwy, można wtedy dostrzec dużo więcej :)

report |

Darek i Mania,  

samo zdjęcie bluzki nie daje klucza aby wejść, no weżmy sobie plażę gdzie wszyscy zdejmują bluzki a tylko co niektóre osoby zwracają na siebie uwagę i to niewiadomo czemu - czy ciekawym wyglądem czy rozmową czy mają jakiś ku sobie nieokreślony ciąg i nawet trudno jest rozumieć samego siebie czemu akurat ten ktoś -- natomiast na osoby zbyt posłuszne -słuchają się to trzeba uważać bo mogą czarować w sensie udawać. lepiej gdy są różnice wtedy ciekawiej :)) mono nudzi i z czasem uzależnia przyzwyczajenie ;)

report |

blue eye,  

heh, jedno zdanie i wielkie zainteresowanie :) dobre, choć pogdybałabym nad nim ;)

report |

jeśli tylko,  

Hej, blue eye, gdybaj :))

report |

blue eye,  

oj tam :) lulać miałam :) a jak zacznę to nie skończę ;)

report |

jeśli tylko,  

zapraszam o każdej porze :)

report |

blue eye,  

a dziękuję :) to tak na dobranoc, zainteresować można owszem, ale to będzie na krótko :) trzeba go umieć zatrzymać przy sobie, żeby się za innymi nie oglądał :)

report |

jeśli tylko,  

słuchanie starcza na dłużej, jeśli tylko cierpliwości.. ;)

report |

blue eye,  

jeśli on gaduła to tak, gorzej jak milczek :)

report |

jeśli tylko,  

drobnymi pytankami .. ;)

report |

blue eye,  

ale to się zanudzić można :)

report |

jeśli tylko,  

Wtedy trzeba przestać.. i wiać! ;)))

report |

issa,  

;) http://www.youtube.com/watch?v=ZIM0E7ShP10

report |

issa,  

i, może być "albo" ;d czemu nie http://www.youtube.com/watch?v=dZQDzR0AATI

report |

gabrysia cabaj,  

też - zauważyłam: żeby mieć branie u facetów w pewnym wieku wystarczy być ładną blondynką:))

report |

alt art,  

zapiszę sobie..

report |

Eva T.,  

nie zgadzam sie. to juz prawie dyskryminacja :)))

report |

alt art,  

kobiety są rasistkami..

report |

jeśli tylko,  

co nie wyklucza innych.. technik ;))

report |

alt art,  

to tylko dla absolwentów poli-technik..

report |

jeśli tylko,  

to blondynki preferują rasę blond? ;))

report |

Eva T.,  

:))) http://www.youtube.com/watch?v=3Irzxm2IKVU

report |

Darek i Mania,  

a co jeśli daltonista się znajdzie ? 'brunetki, blondynki ja wszystkie was dziewczynki całować chcę ' :))

report |

jeśli tylko,  

jeśli tylko najdzie takie, co akurat chcą być całowane :))))))

report |

sowa,  

a co zrobić gdy zimno? masz jakąś "dobrą radę" na taką okoliczność?

report |

jeśli tylko,  

dzięki za cudzysłów, wystarczy przymrużyć oko ;)) gdy zimno też :))

report |

Leszek Lisiecki,  

W zasadzie wszystkie warianty zostały powyżej rozważone - rzeczowo i praktycznie więc cóż ja... hm... :)) Teraz trzeba chyba tak bardziej praktycznie :))

report |

jeśli tylko,  

przeprowadzić badania? statystyczne? ;)

report |

kim167,  

słuchać ? czego ?

report |

jeśli tylko,  

jeśli nie ma czego (w sensie jakościowym, a nie ilościowym) - to uciekać :))

report |

mua,  

hehehehehmniemam, że jeśli tylko to masz mniemanie hehehhhhhhhhh

report |

jeśli tylko,  

jeśli to do całości to... ;))) (już mówiłam, że to obserwacja statystyczna, do nikogo w szczególności w- w obie strony :))) a jeśli do mojego komentarza tuż nad - to minimalizuję straty :))

report |

mua,  

hehhheh pamietam ze statystyki ze 2 rzeczy ...pierwsza to .....że jeśli włozysz jedną nogę do wrzątku, a drugą do lodowatej wody = jest Ci średnio hehehhh

report |

jeśli tylko,  

Są 3 rodzaje kłamstwa: kłamstwa, wielkie kłamstwa i statystyki" Disraeli

report |

Bazyliszek,  

hahahahahahaha od tego smiechu nic nie slysze hahahahaha:)))))))

report |

jeśli tylko,  

lubię szczery śmiech :) smoczy :)

report |



other diaries from: 20-04-2024 , 05-01-2024 , 29-01-2024 , 08-01-2024 , 26-12-2023 , 21-12-2023 , 21-11-2023 , 18-11-2023 , 04-11-2023 , 31-10-2022 , 30-10-2023 , 20-10-2023 , 14-10-2023 , 10-10-2023 , 04-10-2023 , 01-10-2022 , 20-09-2023 , 07-09-2023 , 05-09-2023 , 04-09-2023 , 29-08-2023 , 27-08-2023 , 26-08-2023 , 01-08-2023 , 17-07-2023 , 21-07-2022 , 20-07-2023 , 14-07-2023 , 11-07-2023 , 06-07-2023 , 04-07-2023 , 02-07-2023 , 28-06-2023 , 16-06-2023 , 07-06-2023 , 03-06-2023 , 26-05-2022 , 19-05-2023 , 14-05-2023 , 05-05-2023 , 04-05-2023 , 02-05-2003 , 25-04-2023 , 23-04-2023 , 19-04-2023 , 26-03-2023 , 17-03-2023 , 16-03-2023 , 28-02-2022 , 23-02-2023 , 16-02-2023 , 11-02-2022 , 20-04-2022 , 29-01-2023 , 26-01-2023 , 24-01-2023 , 20-01-2023 , 19-01-2023 , 12-01-2023 , 07-01-2023 , 04-01-2023 , 03-01-2023 , 17-12-2022 , 06-12-2022 , 27-11-2022 , 25-11-2022 , 19-11-2022 , 16-11-2022 , 13-11-2022 , 10-11-2022 , 09-11-2022 , 08-11-2022 , 04-11-2022 , 01-11-2022 , 30-10-2022 , 27-10-2022 , 23-10-2022 , 21-10-2022 , 20-10-2022 , 15-10-2022 , 14-10-2022 , 13-10-2022 , 12-10-2022 , 11-10-2022 , 08-10-2022 , 07-10-2022 , 05-10-2022 , 30-09-2022 , 28-09-2022 , 26-09-2022 , 23-09-2022 , 21-09-2022 , 20-04-2022 , 19-09-2022 , 18-09-2022 , 17-09-2022 , 13-09-2022 , 10-09-2022 , 09-09-2022 , 04-09-2022 , 05-09-2022 , 02-09-2022 , 31-08-2022 , 29-08-2022 , 25-08-2022 , 23-08-2022 , 22-08-2022 , 18-08-2022 , 12-08-2022 , 10-08-2022 , 08-08-2022 , 03-08-2022 , 01-07-2022 , 30-07-2022 , 29-07-2022 , 27-07-2022 , 26-07-2022 , 22-07-2022 , 20-07-2022 , 16-07-2022 , 13-07-2022 , 11-07-2022 , 06-07-2022 , 02-07-2022 , 01-07-2022 , 29-06-2022 , 28-06-2022 , 22-06-2022 , 09-06-2022 , 07-06-2002 , 06-06-2022 , 05-05-2022 , 04-05-2022 , 02-05-2022 , 30-04-2022 , 29-04-2022 , 28-04-2022 , 27-04-2022 , 25-04-2022 , 23-04-2022 , 23-04-2022 , 22-04-2022 , 20-04-2022 , 29-04-2022 , 18-04-2022 , 17-04-2022 , 15-04-2022 , 14-04-2022 , 13-04-2022 , 12-04-2022 ,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1