25 february 2014

25 february 2014, tuesday ( raz )

... sprzedałem jedną książkę ...poważnie - na pchlim targu = potrzebowałem na chleb ... niektórzy Tu, piszą, że " wydali " ... konfidenci cy cóś ???

... kilka przykładów, żeby jasność nie pomroczna była.

    Na jednym z portali z ” poezją„” - podglądałem ( i wstydzę siem tego ) rozmowę ( kłótnię ) dwóch " Wielkich pisarek ". Jedna z Nich jako argument przytoczyła - ” Ja to wiem co piszę. Ja wykładam literaturę w szkole średniej !!! ” .Odpowiedź drugiej była lakoniczna - ” Również wiem. Uczę polskiego w średniej ” ... jak ja się cieszyłem, że żadna z Nich nie uczy moich dzieci.

  Inny.  " Zwykła - zwyczajna  kobieta ". W rozmowie z Nią dowiedziałem się , że - ” ...  no ... Inni to kupują drogie samochody. Ona kupiła konia dla córki. Córka już zdobywa nagrody zawodach hippicznych. A utrzymanie konia kosztuje mniej niż utrzymanie średniej klasy samochodu ” - Ona mogłaby uczyć moje dzieci.
 
   Mam kolegę, który wydał już trzy książki z poezją ( żaden problem ” wydać ”= jak ktoś ma za dużo kasy ) …. Leżą w garażu ( większość, prócz tych które rozdał znajomym )… i słyszałem od Niego ” te cholery nie nadają się do rozpalania – taki papier ”.

   A mam i koleżankę ... znajomą - przyjaciółkę ( mogę podać nazwisko – chętnie z każdym pogada zapewne i pomoże, jeśli trzeba ). Pisze i wydaje książki w innej ( lakoniczno niepsychologicznej dziedzinie ). Ja zaglądam ostatnio do Internetu, a Jej książek brakuje w hurtowniach ( piszą, że brak, a o ostatniej to zapomnij ). Jak siem cieszem, że na pierwszą wykasłałem 50 zeta i dostałem tem ksinżkem z dedykacją. Nie czytałem !!!.

   I, widzę Tu na Trumni " fachowców " poklepujacych innych po plecach ... tekastami " tak trzymaj !! ! Idź w tym kierunku !!! " ;) 

... i skund Uni'e siem wszystkie bierum ???


mua,  

oczywiście wyobrażam sobie, że postów i chętnych do dyskusji będzie mało ;)))))

report |

Wieśniak M,  

mao powiadasz?- Mao wydał małą czerwoną książeczkę w milionach egzemplarzy;))

report |

mua,  

nie czytałem :( ... pozdro Wieś'sz ;))

report |

Wieśniak M,  

Już się rozeszła trudno nabyć ;)))

report |

mua,  

aaalllee to chiba rozejszła siem z przepastności i nie wytrzymała rozpenkajac siem ze zgrozom ;)))

report |

Wieśniak M,  

niby dawniej szyto księgi a i tak się rozchodziły. Pamiętam że w planach wydawniczych w czasach komuny dzieł zebranych Lenina było mnóstwo. A dziś nigdzie ich nie widać. Może ludzie zakopują je jak skarby? a może...cholera dawniej papier był bardziej rozpałkowy?;))

report |

mua,  

fakt

report |

Drwal,  

z marketingu piątka ( choć nie wykładam marketingu, "moi" to mam tak z głowy ). W każdym z nas, w wyniku tego Twojego zbiegu publikacyjnego powstają dwie buntownicze teorie: 1) To nie o mnie a o tej / tym ..........gupku co siem chwali 2) Muszę tu coś napisać, bo wyjdzie, że to o mnie. Ja napisałem. Szuflado ty moja trumlowa.

report |

mua,  

spłycasz ;))... myślę, że wątków jest więcej

report |

ApisTaur,  

Bo nie śtuka soś tam wydać / cza umieć to jeścze sprzedać //;)

report |

mua,  

ta ... stara zasada marketingu " wyprodukować potrafi każdy i wszystko - szutką jest to gówno sprzedać " - cokolwiek by to nie było

report |

zuzanna809,  

... najlepiej się ponoć sprzedaja takie z rozlewiskiem w tle, miałeś tam Muanku jakieś rozlewisko?:)

report |

e.,  

nie nie, najlepiej te z trupem w szafie:) ale oczywiście nic nie sugeruję:):)

report |

mua,  

Zuzka ... głównie rozlewiska łez, o ile pomnę ;))) e z kropka i przecinkiem - o ile widzę ...a szafa musi być pancerna ???

report |

e.,  

jasne jasne, kropka zawsze w parze z przecinkiem, taka karma:)) nie nie, starczy gdańska...

report |

mua,  

heheh przechera ;))

report |

e.,  

i futro :):):):)

report |

mua,  

bez futra ni ma jutra

report |

Jaga,  

hm, ja nie ma zamiaru niczego i nikogo wydawać ;)) ufff, na szczęście ;))

report |

mua,  

a czort znajet

report |

Damian Paradoks,  

można też jak ja zrobiłem. Wydałem książkę w jednym egzemplarzu. W prezencie dla kogoś :)

report |

mua,  

;))) ...pieknie Damianie ..wyjść zapewne wiele

report |

Towarzysz ze strefy Ciszy,  

tu sie splata wiele watkow i warstw naraz. wydac ksiazke, wydac pieniadze, kupic konia (dlaczego do cholery w kazdym z tych tematow finans jest w tle?) i moze sie dojsc do wniosku ze koniec koncow artysci tancza na sznurkach moznowladcow a na podworkowych trumloidach szczeka duzo kundelkow ktorych na jakies inne salony z jakichs powodow wpuscic nie chcieli...

report |

mua,  

no tak ..kasa to miedzy innymi te pomalowane papierki i cyferki na koncie

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1