7 february 2014

Sposób na wnuczka

 
 
Występują: Babcie vs. Wnuczkowie. Ledwie dialogi na prostą wyprowadzę, dam pani do lektury. W uproszczeniu: dramat dotyczy dobrze zorganizowanej szajki babć. Babcie metodą „na wnuczka” okradają dzieciaków. Kradną gotówkę, portfele, markowe akcesoria, notebooki, iPady, tablety, całe plecaki, rowery – babcie biorą wszystko, co lombard przyjmie. Kradną też na zapas. Dystyngowane mohery, przesiadują w KFC, w McDonald's i tym podobnych skupiskach. Z iście babciną cierpliwością upatrują nieletnią ofiarę. Wypytują troskliwie o szkołę, o kolegów, zainteresowania. Dopiero wtedy przystępują do niewinnych pytań o elektroniczną rozrywkę. Najdyskretniej w świecie pozyskują imiona, nazwiska, adresy, kody i zabezpieczenia. A potem trach! Podają się za babcię kolegi. Dalej idzie jak z płatka. Babcie wnuczków okradają metodą „na wnuczka”. Dialogi gładzę. Okradzione dzieciaki, ze zwieszonymi głowami do końca powtarzają: w dzisiejszych czasach tylko babci można zaufać. Tymczasem babcie odporne są na dziecięce łzy. Kradną ile wlezie. Scena pierwsza: babcie pojedynczo wychodzą z kościoła. Scena druga: babcie przy herbacie i kremówkach konsolidują się. Następne sceny w KFC i McDonaldach, gdzie babcie na młodocianych praktykują swój złodziejski proceder. Wszystko kończy się tak jak się zaczyna: babcie wychodzą z kościoła, konsolidują się przy kremówkach. Widownia nadziwić się nie może, ile da się z wnuczków wydoić.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1