13 january 2014

Naskok na rurkę

Mówiłem, moim zleceniodawca jest Pan Bóg, pracy mam po uszy. Układam Modlitewnik deskorolkowca. Nie żebym zaraz w Ojcze nasz ingerował, nie. Młodym ludziom wydaje się, że mają swoje powody, żeby nie chodzić do kościoła, tak jak starym ludziom wydaje się, że mają swoje powody, żeby nie chodzić do skateparku. Niech pani popatrzy, czymże różni się odmawianie różańca od skakania na desce? Niczym. Pani popatrzy na tych chłopców, w kółko to samo. Odpycha się, druga nogę kładzie na desce, próbuje deskę w powietrzu obrócić, cztery razy mu się nie udaje, za piątym razem udaje mu się na pół. Co jakiś czas spada na kolana i łokcie. Zalicza upadki, podnosi się i dalej od początku, i jutro też przyjdzie. A jak nie przyjdzie, to jest fujarą i kropka. To zupełnie jak z odmawianiem różańca, nie ma różnicy. W skateparku znajdują się podjazdy, murki, rampy, takie przeszkody, których pokonanie nie jest łatwe, ale sprawia przyjemność, gdy cierpliwość się włoży. Zupełnie jak w różańcu na starość. Układam Modlitewnik deskorolkowca, zna pani modlitwę o udany naskok na rurkę?


number of comments: 1 | rating: 3 |  more 

birczin,  

każdy ma swoją religię,swoje kredki, i wiarę w cud, z tą różnicą, że w skateparku cuda nie należą do rzadkości. O! wyobraźcie sobie Jezusa na deskorolce..

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1