24 october 2012

24 october 2012, wednesday ( nie Bawaria )

Dziś już bez wielkiej niechęci przeglądam się w lustrze. Naprzeciw starsza pucołowata, wypasiona baba - belwederski okaz zdrowia. Szamoczę się, chodzę z kuchni na balkon, zaglądam do lodówki,  wiklinowego koszyczka z czerwonymi jabłuszkami, lubię - pachnie jesienią. Nie umiem ograniczyć się w jedzeniu i myślę co dobrego sobie „spreparować” jutro na obiad. Zrobiłam się prozaiczna w otoczeniu garnków, patelni i innych przedmiotów  związanych z posiłkami. Jednak coś mnie zaczyna nosić- rozsiewam marzenia, oczy mi ciut błyszczą, może jeszcze lubczyku...? Nie ! -  żadnych zawiłości, większych wzruszeń, zapatrzenia, zawirowania, zakręcenia, wymowności oczu, czujnych dłoni.
 
Tylko dlaczego to wszystko w klimacie szamotania ?
 
Przecież zamiast miłości. jedzenie –  samo zdrowie !!!
 
Idę jednak posłuchać serc...


number of comments: 11 | rating: 17 |  more 

Konrad Redus,  

weekend narkomana ;)

report |

doremi,  

miałam problem ze wstawieniem tych bzdurek, ale udało się.

report |

doremi,  

dzięki wszystkim za wsparcie :))

report |

Wieśniak M,  

:))) Miłość też bywa nie trująca;)

report |

doremi,  

Wiesiu, nie powinna być trująca, chyba że w pobliżu muchomor :))

report |

jeśli tylko,  

to nie bzdurki (też przytyłam, a spokoju to nie daje..)

report |

doremi,  

poważna sprawa :))

report |

jeśli tylko,  

posyłam aromat czerwonej herbatki (na odchudzanie hi, hi) i ziół do sałatek i warzywek, można się fajnie pobawić.. a lubczyk.. pewnie sam przywędruje, jak dojrzeje, jak wszystko dojrzeje :) na razie do rosołku go, żeby nie zmarzł przez zimę :) ściskam :)

report |

doremi,  

Jeślinko, dziękuję, poddam się zabawie :))

report |

Jaga,  

Ech, Doremi, przestałam się ważyć ;)) Rozterki, nie tylko Ciebie dręczą, proponuję dietę złotego środka, uczucia są zaś pomimo i takich Ci życzę bardzo :))

report |

Magdala,  

miłość - dopalaczem :) :*

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1