24 january 2013

24 january 2013, thursday ( ... )

Nie wierzę w dogmaty, magię, los, przeznaczenie ani gry bogów o nasze kości. Wierzę w przyczynowość i skutek istniejący poza czasem i siłę kreacyjną myśli, które materializują się poprzez słowo. Wierzę w przestrzeń, w której „jest” skupia wszystkie czasy i całą zebraną wiedzę. Wierzę, że wystarczy tylko sięgnąć najgłębiej w siebie, by poznać Istotę. Wiem, że złudna jest moja wiedza i cokolwiek piszę, jest tylko moim widzeniem tu i teraz, nie wiem, jakie będzie po nowych doświadczeniach. W tym sensie, nie wiem nic, choć czytam i uczę się nieprzerwanie. I nie wiem na przykład, dlaczego najbardziej ze wszystkiego do nauki zmusiły mnie moje własne sny, podsuwające mi symbole, których nie znałam. Aby je zrozumieć, musiałam poznać symbole. Skąd moje sny znały je? Skąd wiedziały, co się wydarzy? Czy moje sny to ja? Czy może sen jedynie zanurzeniem w przestrzeń, w której wszystko „jest”?


alt art,  

wierzę tylko w geometrię; już fizyka przecie tak podejrzana..

report |

filo,  

ideał trójkąta ;p fizyka? to co niepoznane to magia, to co poznane to rzeczywistość tu i teraz a brakujące elementy w układance powodem bezsenności naukowców :)

report |

byłem...,  

I w ten oto sposób nie wierząc w magię,szukasz jej...Nie wiem czy to wszystko nie jest dużo prostsze niż myślimy.

report |

filo,  

Nie szukam magii, szukam odpowiedzi

report |

byłem...,  

ale jakby w magii... Drażnię się trochę ale to z czystej,niczym nie zakłóconej sympatii.Dodatkowo pobudza to mnie do myślenia...:)

report |

filo,  

Tak, te symbole mogą mieć coś magicznego w sobie, póki nie odnajdę ich znaczenia, bo potem stają się takie... przyziemne :D Co innego ich istnienie gdzieś_tam albo moje istnienie, Twoje, itd. I wiem Jestemie - z wzajemnością :)

report |

filo,  

No i... tak jak napisałam wyżej - dla mnie magia to to co niepoznane, niewyjaśnione - jeszcze, jak elektryczność dla króla Piasta ;)

report |

byłem...,  

bozony Higgsa to dla mnie też "magia"....

report |

deRuda,  

bo to już metafizyka ;)))

report |

byłem...,  

według moich danych to jednak fizyka po prostu...;)

report |

deRuda,  

ładne mi po prostu, jak tego nie widać i zbadać się nie da :)) bo badanie już zmienia wynik :)) chyba ;)

report |

byłem...,  

ich nie widać ale można zbadać skutki ich istnienia.To samo masz ze mną.Nie widzisz mnie a oglądasz skutki tego,że jestem...;) Takie z nas bozony...

report |

deRuda,  

dziękuję Jestem :) cudny wniosek :))) teraz to tylko wszystko zależy jaki mamy spin :)))

report |

byłem...,  

bozony Higgsa nie mają spinu.Jest równy zeru...

report |

deRuda,  

no własnie, Ty masz spin zero, ale może ja mam inny hehe

report |

filo,  

(haha)

report |

deRuda,  

ja to chyba mam same spiny ;)))

report |

milena,  

wierzę (może to za dużo) w reinkarnację ..:)

report |

byłem...,  

a ja w bajki z mchu i paproci...:)

report |

filo,  

a ja reinkarnację uznaję :) a mech jest miękki

report |

byłem...,  

a za paprocią gajowy..:)

report |

filo,  

hahaha i same fermiony i gdzie tu miejsce na bozony

report |

byłem...,  

Wszędzie.One tylko przenoszą oddziaływania fermionów...

report |

byłem...,  

tak mówią uczeni...

report |

filo,  

myślę, że bardziej na mech będzie oddziaływać inna siła przy badaniu na ściskanie, skręcanie i zgniatanie, gdy wyłoży się na niego gajowy ;) Sorry - chyba mam głupawkę

report |

byłem...,  

ja chyba też...:))))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1