22 march 2013

22 march 2013, friday ( osiołek żre czosnek )

wpierdolić słoik miodu
dla misia to bajka
wcisnąć sobie pół
cytryny w tyłek
tak tylko potrafi
prosiaczek
 
on żyje nadal


stumilowy las
tam nie ma nas  


number of comments: 20 | rating: 11 |  more 

ALEKSANDRA,  

Kondziu ....mam niedosyt :))))

report |

Florian Konrad,  

nie trzeba być Freudem, by wiedzieć, że Tygrysek był impotentem- ten jego sprężysty, sprężynujący ogon to jakby symbol niesprawnego męskiego organu, który nigdy nie jest sztywny, lecz gnie się na wszystkie strony. podobnie u Kłapouchego, który wiecznie gubił ogon. Impotencja u Kłąpouchego rodziłą poteżną depresję i melancholię. Królik był typem bezczelnego macho, Puchatek ociężały umysłowo, otyły. Prosiaczek- równie naiwny, jasne, że miał bardzo niskie IQ. Kangurzyca wiecznie trzymała małe w torbie- choć było na tyle duże, by próboiwać się usamodzielniać... jakby odwrotność kompleksu edypa, przerost macierzyńskich uczuć, jakby nie chciała go wypuscić ze swego ciała z , pardon, macicy...

report |

M.S.,  

Ja nie powiem co zaraz zrobię ze śmiechu :D Buhahaha!!!

report |

ALEKSANDRA,  

a jednak moena i inaczej interpretować bajki :) : Tygrysek był sportowcem potrzebował tylko witamin i protein kradł Królikowi marchewy :) Kłapouchy to stary drań drań z problemem gastrycznym tak walił bąki że ogon znikał:) Puchatek stary alkoholik ten miód nie był czysty:) Prosiaczek, maruda zwyklak kwaśny jak cytryna :)Kangurzyca hm o niej nie myslałam :) ale myślę że to samotna matka :)))

report |

ALEKSANDRA,  

* można, klawiatura mi się klei....)

report |

oczy jak pustynia,  

"wpierdolić słoik miodu/ to dla misia bajka/ wcisnąć sobie pół/ cytryny w tyłek/ potrafi jedynie/ prosiaczek /" trzy ostatnie wersy do przemyślenia. fajny, jako żart:-)

report |

ALEKSANDRA,  

bo to żart oczka :)

report |

Jaro,  

heh:)

report |

M.S.,  

Wpierdolić słoik miodu... :D

report |

ALEKSANDRA,  

ha ha a widziałaś kiedyś Kubusia smutnego ? Tylko kiedy był głodny a kiedy miał miód... ?:)

report |

M.S.,  

Ale o połówce cytryny w tyłku prosiaczka to pierwsze słyszę :) (się ubawiłam!)

report |

ALEKSANDRA,  

a czy prosiaczek jest radosny ? zawsze ma problem jest kwaśny z natury :)

report |

M.S.,  

Mam koleżankę, która mi go bardzo przypomina :)

report |

mua,  

tralallalalllaa :)))

report |

ALEKSANDRA,  

jak to zrobiłeś ?:)

report |

mua,  

tak jakoś :)) zabrakło mi tego na zakończenie, bo las i nie ma nas :)))

report |

ALEKSANDRA,  

dawaj czekam :)

report |

DeepForest,  

Że tylko się uśmiechnę :-))))

report |

ALEKSANDRA,  

ja też przypomniałam sobie ten dzień :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1